معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

آغاز ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در مدارس ابتدایی فارس/ ممنوعیت ثبت نام دانش آموزانی که در طرح سنجش شرکت نکرده اند

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: ثبت نام نقطه تعامل بین دو نهاد خانه و مدرسه است و مسئولین مدارس می توانند با ایجاد شرایط مناسب ،زمینه رضایت مندی اولیا را در مراجعه به مدرسه فراهم نمایند.

کد مطلب: ۸۲۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در مدارس ابتدایی فارس/ ممنوعیت ثبت نام دانش آموزانی که در طرح سنجش شرکت نکرده اند

علی عسکر جمشیدی گفت: به منظور تسهیل فرایند ثبت نام دانش آموزان و قانون مند کردن بیشتر آن، روند ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس نواحی یک و دو آموزش و پرورش شیراز، برای سال تحصیلی جدید، به صورت اینترنتی انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس افزود: ثبت نام اینترنتی دانش آموزان ورودی مقطع ابتدایی در این دو ناحیه از امروز 22 خرداد آغاز و تا 28 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در ادامه این فرایند، بررسی سیستمی ثبت نام ها در تاریخ های29، 30 و 31 خرداد ماه انجام و با ارسال پیام به والدین دانش آموزان ثبت نام شده، زمان و مکان مراجعه والدین برای پی گیری روند ثبت نام نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

جمشیدی زمان شروع ثبت نام دانش آموزان ورودی مقطع ابتدایی در نواحی سه و چهار آموزش و پرورش شیراز را دوم تیر ماه اعلام کرد .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در ادامه با تاکید بر لزوم پذیرش دانش آموزان پایه اول ابتدایی بر اساس طرح سنجش، گفت: مدیران مدارس، اجازه ثبت نام دانش آموزانی را که در طرح سنجش شرکت نکرده اند، ندارند.

وی افزود: به منظور تسهیل روند ثبت نام در پایه اول ابتدایی ،اجرای طرح سنجش در شهرستان مرودشت و نواحی چهارگانه شیراز را به صورت 100 در صدی از دوره پیش دبستانی شروع کرده ایم و در سایر مناطق و شهرستان ها نیز 50 درصد پیش دبستانی ها در طرح سنجش مشارکت می نمایند.

او هدف از اجرای این طرح را شناسایی دانش آموزان مشکل دار و تلاش برای رفع بسیاری از مشکلات این دانش آموزان ، قبل از ورود به مدرسه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار