اجرای کلاسهای اوقات فراغت تابستانی در شهرستان زاوه

زاوه(پانا)- ستاد اوقات فراغت با هدف حمایت از کالای ایرانی و مهارت آموزی و با عنایت به شعار امسال کلاسهای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان با عنوان " هر دانش آموز یک مهارت " در سالن کنفرانس آموزش و پرورش زاوه برگزار شد .

کد مطلب: ۸۲۹۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای کلاسهای اوقات فراغت تابستانی در شهرستان زاوه

در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان زاوه ستاد اوقات فراغت با حضور سرپرست فرمانداری ، مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و نهادهای مرتبط در سالن کنفرانس اداره برگزار شد .

سرپرست فرمانداری شهرستان با اشاره به تاریخچه اوقات فراغت و همچنین اهمیت و ضرورت برنامه ریزی یرای آن در جامعه کنونی گفت : زمانی توسعه و تحول در یک کشور رو به پیشرفت است که آموزش و پرورش مبنا و محور اصلی آن باشد .

کریمی انتخاب و تنوع کلاسهای اوقات فراغت را منوط به نظر سنجی از دانش آموزان و با توجه به نیازها ، استعدادها و منابع و ظرفیت های نیروی انسانی شهرستان دانست و خاطر نشان کرد : با فراهم نمودن بستری مناسب می توان زمینه ی تحرک و پویایی ، کشف استعدادها را فراهم نمود.

مدیر آموزش و پرورش زاوه ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اظهار داشت : درتابستان چون قشر عظیمی از دانش آموزان از مدرسه و تحصیل فراغت پیدا می کنند به معنای فراغت از تعلیم و تربیت نیست در حقیقت مدرسه تعطیل می شود ولی تعلیم و تربیت مسلما تعطیل نخواهد شد .

محمد حسین عابدی از اهتمام ویژه برای غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان با تعامل و همکاری همه دستگاه ها و دست اندرکاران امر خبر داد و گفت : در راستای تحقق شعار سال و زمینه سازی و شکوفایی استعدادها در زمینه های : کار آفرینی ، مهارت آموزی ، اشتغال ،انتقال ارزشهای دینی و قرآنی ، آموزش و پرورش شهرستان زاوه درآستانه فصل تابستان اقدام به برگزاری کلاسهای اوقات فراغت می نماید

وی در پایان گفت : تلاش شده است در جهت بسط و گسترش و مشارکت فعال دانش آموزان کمترین شهریه در قیاس با دیگر شهرستانها با مشارکت اولیا انجام گیرد .

سمیعی معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به برنامه های پایگاه های تابستانی در شهرستان زاوه ازمحور های اصلی این مراکز در طول تابستان خبر داد و گفت : دانش آموزان می توانند بسته به میل و هدفشان برای استفاده ازاوقات فراغت درتابستان به منظور فراگیری مهارت های ورزشی رایج دانش آموزی ، مهارتهای قرانی ، مشاوره ای ، فرهنگی هنری و علمی در این پایگاه ها ثبت نام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار