دانش آموز قائمیه ای دوچرخه خود را به همکلاسی اش اهدا کرد

شیراز (پانا) - دانش آموزی از شهرستان قائمیه ، در اقدامی ایثار گرانه، دوچرخه خود را به همکلاسی نیازمندش هدیه کرد.

کد مطلب: ۸۲۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز قائمیه ای دوچرخه خود را به همکلاسی اش اهدا کرد

امیررضا واقد، دانش آموز کلاس ششم آموزشگاه شهید سرتیپ میرزایی شهرستان قائمیه، دوچرخه خود را به همکلاسی نیازمندش هدیه کرد. این اقدام ایثار گرانه زمانی رخ داد که در مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر آموزشگاه ابتدایی شهید سرتیپ میرزایی شهرستان قائمیه، امیررضا واقد به عنوان دانش آموز برتر علمی و اخلاقی کلاس ششم این آموزشگاه جایزه خود را که یک دوچرخه بود، به همکلاسی خود هدیه کرد.

مدیر آموزشگاه شهید سرتیپ میرزایی قائمیه گفت: از آغاز سال تحصیلی و با تصویب شورای معلمان و انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه مقرر شد تا کلیه فعالیتها وتلاشهای برجسته درسی،آموزشی، پرورشی و اخلاقی و انظباطی دانش آموزان در طول سال تحصیلی ارزیابی و در پایان سال با همکاری خیرین ، اولیاء و دانش آموزان هدایای ارزشمندی به دانش آموزان اهداء شود.

مهراب یزدانپرست افزود: امیررضا واقد یکی از دانش آموزان کلاس ششم این آموزشگاه است که توانست با همت و تلاش خود ، عنوان برترین دانش آموز آموزشگاه را از آن خود کرد.

وی گفت: این دانش آموز هدیه خود را که یک دستگاه دوچرخه بود به دوست و همکلاسی خود هدیه کرد، همکلاسی امیر رضا به دلیل مسافت طولانی از منزل تا مدرسه، هر روز مجبور به راهپیمایی یک ساعته است و امیر رضا با اهدای هدیه خود به دوست همکلاسیش ایثار و از خود گذشتگی درس بزرگی را به همکلاسی هایش داد .

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش قائمیه نیز، ضمن ارج نهادن به این اقدام خیر خواهانه دانش آموز ایثارگر، گفت:امروز دانش آموزان با انتخاب هدایای خود قدرت انتخاب را یاد می گیرند و دانش آموزان با تلاشی که در طول سال داشته اند مستحق این تشویق هستند .

بیت اله هوشمندی خطاب به دانش آموزان افزود :تلاش شما در زمینه فعالیت های علمی و پرورشی باید منجر به این شود که در ادامه تحصیل و زندگی خود و دستیابی به اهداف بزرگتر نیز موفق شوید و امیدوارم این طرحها ادامه داشته باشد تا موجب شکوفایی و بالندگی شما شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار