فرماندار شهرستان طارم در بازید از ستاد اسکان مسافران تابستانی گفت؛

کلیه دستگاه‌ها باید آمادگی کامل و لازم جهت میزبانی مسافران تابستانه به شهرستان طارم را داشته باشند.

زنجان(پانا)-مهندس فریدون هاشم نژاد فرماندار طارم در بازید از ستاد اسکان مسافران تابستانی گفت؛کلیه دستگاه‌ها باید آمادگی کامل و لازم جهت میزبانی مسافران تابستانه به شهرستان طارم را داشته باشند.

کد مطلب: ۸۲۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کلیه دستگاه‌ها باید آمادگی کامل و لازم جهت میزبانی مسافران تابستانه به شهرستان طارم را داشته باشند.

مهندس فریدون هاشم نژاد فرماندار این شهرستان در بازدید از ستاد اسکان مسافران تابستانی گفت: به جهت قرارگیری در ماه مبارک رمضان، سفرهای تابستانه از 24 خرداد ماه سال جاری شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مسافران به شهرستان طارم سفر می‌کنند، عنوان کرد: کلیه دستگاه‌ها باید آمادگی کامل و لازم جهت میزبانی مسافران تابستانه به شهرستان به‌ویژه شهر آب بر را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌و پرورش به‌صورت مکتوب نام ستاد اسکان، آدرس و شماره تلفن را در اختیار اعضای ستاد قرار دهد.

فرماندار طارم گفت: اگربسته‌های فرهنگی در قالب یک پکیج در خصوص شناسایی و جاهای دیدنی شهرستان در اختیار مسافران قرار گیردکمک زیادی در خصوص جذب گردشگران و مسافران به شهرستان خواهد داشت.

هاشم نژاد افزود: دستگاه‌های خدمات رسان مانند گاز، مخابرات،آب و برق در خصوص قطع آماده‌باش و درصورتی‌که آب یا برق ستاد اسکان قطع شد سریعاً اقدام کنند.

وی تصریح کرد: خوابگاه مرکزی دخترانه شهر آب بر از نظر امکانات رفاهی خیلی خوب است اما باید به خاطر رفاه بیشتر مسافران این خوابگاه در زمینه تهیه لباسشویی و سایر تجهیزات ضروری تجهیز گردد.

این مقام مسؤل خاطر نشان کرد:همچنین تلاش خواهیم کرد تا مشکل آب وبرق و آوار برداری ساختمان قدیمی در حیاط خوابگاه را برطرف نماییم.

در ادامه یعقوب رحمانی سرپرست آموزش و پرورش طارم از حضور فرماندار ساعی شهرستان در بازدید از ستاد اسکان مسافران تابستانی تشکر و قدر دانی نمود.

وی افزود: خوابگاه دخترانه با تجهیزات کامل دارای یخچال، تلویزیون،کولر، حمام، سرویس بهداشتی، حیاط، سالن غذاخوری و آشپزخانه می باشد و دارای 11 اتاق با پذیرش 100 نفر میهمان می باشد.

سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد:امیدواریم با حمایت و کمک های فرماندار تلاشگر شهرستان بتوانیم در زمینه خدمات رسانی به مسافران بیش از پیش گام برداریم.

رحمانی افزود: طی نظر سنجی های صورت گرفته از مسافران نوروزی که از اقصی نقاط کشور از جمله: استان های مشهد، اردبیل، گیلان، یزد، زنجان، تبریز و.. صورت گرفت مسافران رضایت مندی خود را اعلام نمودند.

در این بازدید فرماندار طارم را سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان فرمانداری و آموزش و پرروش همراهی می کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار