شهردار منطقه ۷ قم خبر داد:

پیاده‌راه ارم همزمان با عید فطر افتتاح می شود

قم (پانا)- شهردار منطقه هفت از بهره‌برداری از پروژه پیاده‌راه ارم همزمان با عید فطر خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌راه ارم همزمان با عید  فطر افتتاح می شود

علیرضا اقبالیان با اشاره به ویژگی‌های احداث پروژه پیاده‌راه ارم اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع از آذر سال گذشته آغاز شد که از جمله دستاوردهای این پروژه کاهش آلودگی زیستمحیطی، محدودیت ترافیکی، عدالت اجتماعی، افزایش کیفیت زندگی، بهبود وضع اشتغال و رونق اقتصادی است.
شهردار منطقه هفت قم خاطرنشان کرد: توسعه اجتماعی شهری، ارتقای ایمنی و پایداری زیرساخت‌های شهری از دیگر مزیت‌های این پروژه است که در نتیجه آن شهری شاداب و پویا ایجاد می‌شود.
اقبالیان با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان ارم، گفت: با اجرای این پروژه شهروندان به آسانی می‌توانند در فضای موجود گام بردارند و برای زیارت به حرم حضرت معصومه(س) نیز مشرف شوند.
وی عنوان کرد: تخریب و آسفالت پروژه به مدت هفت روز انجام شد، باغچه‌ای که در محدوده پروژه 300 متر مربع بود اکنون به 100 متر مربع تبدیل شده و 250 درخت نارون و 450 کاج کاشته شده و به طور مستمر باغچه‌ها در حال گلکاری و بازکاشت است.
شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه 38 پایه چراغ نصب شده که روشنایی مسیر را تأمین می‌کند، گفت: 43 سطل زباله نصب شده و 37 نیمکت تک و 162 متر نیمکت قوسی شکل با رویه چوب در حال نصب است.
اقبالیان خاطرنشان کرد: بهسازی و نوسازی شبکه تأسیسات شهری مانند آب، برق، گاز و تلفن در طول مسیر انجام شد.
وی عنوان کرد: در زمان اجرای طرح با تعاملات با آستان حضرت معصومه(س) و استقرار خودروهای نفر بر از ابتدای چهار راه بازار تا حرم خدمت‌رسانی به زائران انجام شد و با تعامل با سازمان تاکسیرانی تعدادی دستگاه ون در خیابان چهارمردان مستقر شد تا مسافران را از ابتدای خیابان چهارمردان به تقاطع عمار یاسر منتقل کنند.
شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه هزینه این پروژه بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان است، گفت: این پروژه برای عید فطر تکمیل و به شهروندان تحویل داده می‌شود؛ مراسم افتتاح پروژه هفته آینده برگزار می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار