مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

تجهیز سایت های تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی قم به سیستم کنترل تردد هوشمند

قم (پانا)- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از تجهیز سایت های تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی به سیستم کنترل تردد هوشمند از طریق دوربین تشخیص خودکار شماره پلاک خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز سایت های تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی قم به سیستم کنترل تردد هوشمند

سید عبدالله میرابراهیمی اظهار داشت : هدف از اجرای این طرح کنترل تردد و نظارت خودروهای حمل پسماندهای عمرانی و ساختمانی در سایت های چهارگانه تخلیه پسماند شهر قم می باشد.
وی با بیان اینکه شماره پلاک خودرو یکی از مناسبترین اقلام اطلاعاتی جهت احراز هویت خودروها است، افزود: تشخیص خودکار شماره پلاک خودرو، سامانه ای کاملا مکانیزه است که با استفاده از پردازش تصویر خودروهای عبوری از یک مکان، شماره پلاک آنها را استخراج می کند.
میرابراهیمی یادآور شد: این سامانه با استفاده از دوربین های مخصوص، تصویری از خودرو در حال عبور اخذ و جهت پردازش توسط نرم افزار تشخیص پلاک خودرو به رایانه ارسال می کند .
به گفته وی ، یکی از وظایف مدیریت اجرایی پسماند، کنترل و نظارت بر عملیات اجرایی پسماندهای عمرانی و ساختمانی می باشد و در این راستا سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با استفاده از تکنولوژی های مناسب روز دنیا در جهت پیشگیری از تخلفات این حوزه و مدیریت هوشمند پسماندهای عمرانی و ساختمانی توانسته است تا در جهت تحقق اهداف سازمان و حفاظت محیط زیست نقش بسزایی را ایفا نماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار