نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی با ذکر جزئیات برای مردم

کرج(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان البرز در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با یک تفکر دینی و فرهنگی هویت یافت، عنوان کرد: آنچه که امام ترسیم کردند حاکمیت ارزش های دینی و اسلامی در ایران و جهان است.

کد مطلب: ۸۲۸۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی با ذکر جزئیات برای مردم

سید محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج دراین نشست گفت: دشمن از ابتدای کار سعی کرد که از صدور انقلاب به جهان جلوگیری کند چراکه انقلاب بسیاری از معادلات آنها را بر هم زد.

وی افزود: آرمان انقلاب، دفاع از مستضعفان ایران و جهان بود و فلسطین نیز در راس این اهداف قرار گرفت.

حسینی همدانی با تاکید بر ضرورت پرداختن به افتخارات با گذشته ۴۰ سال از انقلاب ادامه داد: بخشی از جزئیات دستاوردهای نظام را باید برای نسل جوان تبیین کرد تا از آنها آگاهی یابند.

وی اضافه کرد: دشمن درصدد القا این باور است که جمهوری اسلامی قابلیت اداره جامعه را ندارد و در این راستا برنامه ریزی دقیقی انجام داده اند که باید با بیان دستاوردها خلاف این مدعا را اثبات کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برنامه های این شورا باید بومی سازی شود تا تمامی امور را تحت پوشش قرار دهد، همچنین باید واقعیات را تشریح کرد و در جایی که دشمنان با دسیسه ها مانع آن شدند نیز بیان شود.

حسینی همدانی افزود: باید اقدامات انجام شده را با کیفیت به سمع و نظر مردم رساند که جذابیت داشته باشد.

وی عنوان کرد: قسمتی از برنامه ها باید در جهت معرفی آینده انقلاب در ایران و جهان باشد و مسیر تمدن بزرگ اسلامی بخوبی تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نقش بانوان در انقلاب اسلامی باید پررنگ دیده شود و با دیدگاه های معاندانه در این خصوص مقابله شود.

وی افزود: مردم بعنوان وارثان و بانیان اصلی انقلاب باید در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب حضور فعال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار