مراسم گلریزان طرح ملی همای رحمت در شهرستان مهاباد برگزار شد

ارومیه (پانا) - مراسم گلریزان طرح ملی همای رحمت به همت معاونت داوطلبان استان آذربایجان غربی، در شهرستان مهاباد برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۸۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گلریزان طرح ملی همای رحمت در شهرستان مهاباد برگزار شد

در این مراسم که در سالن اجتماعات خانه معلم مهاباد و به میزبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، فرماندار مهاباد، مدیرعامل هلال احمر استان، رئیس شورای اسلامی، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و خیرین و داوطلبان جمعیت حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی دراین مراسم اظهار داشت: برنامه گلریزان در شهرستان هایی برگزار و برنامه ریزی شده که مستعد کمک رسانی و همکاری های مستمر و با ارزش خیرین محترم بوده است.

حسن محمودی اصل زاده ادامه داد: از این رو شهرستان مهاباد پس از تکاب، دومین شهر استان است که بیشترین املاک وقفی را داشته و از حمایت های پیاپی خیرین برخوردار است.

محمودی اصل زاده ضمن اشاره به کمک های مردم شهرستان مهاباد در خدمت رسانی به زلزله زدگان حادثه کرمانشاه گفت: از تعداد تریلر های حاوی اقلام کمک های مردمی، تقریبا ۷۰ دستگاه فقط از شهرستان مهاباد ارسال شده است و این شهرستان توانسته مقام اول را در استان کسب کند.

وی تصریح کرد: همانطور که در شرایط بحرانی و به هنگام وقوع حوادث، وظیفه جمعیت هلال احمر حضور به موقع در محل و ارائه خدمات امدادی است، در شرایط عادی نیز این جمعیت وظیفه دارد مناطق محروم را شناسایی کرده و با اطلاع رسانی به خیرین و داوطلبان، دستگیر ایتام و نیازمندان شوند.

محمودی اصل زاده از همکاری بیشتر سازمان داوطلبان با مجمع خیرین خبر داده و افزود: سازمان داوطلبان به عنوان دبیر مجمع خیرین کشور انتخاب شده و از این پس روابط ما بیش از پیش افزایش می یابد و امیدواریم به کمک شما خیرین گرامی در راه خدمت به ایتام و نیازمندان قدم برداریم.

وی اظهار کرد: این انتخاب نشانه اعتماد مردم و دولت به جمعیت هلال احمر بوده و این اعتماد با ارزشترین سرمایه برای ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار