فراهانی، عضو شورای شهر تهران: پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین تعیین تکلیف شود

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین شد.

کد مطلب: ۸۲۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فراهانی، عضو شورای شهر تهران:  پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین تعیین تکلیف شود

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در خصوص تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین تذکر داد: تعریف صحیح و اجرای دقیق و به موقع پروژه ها و تامین ایمنی شهروندان در دوره اجرای پروژه از جمله وظایف شهرداری و حق شهروندان معزز تهرانی است، بدیهی است عدم تعریف دقیق پروژه ها بدون توجه به مطالعات امکان‌سنجی و پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی زمینه‌ساز بروز مشکلات و معضلات برای شهر، اختلال در زندگی شهروندان و اتلاف منابع مالی شهرداری می‌شود، امری که متاسفانه با عدم تامین مالی به موقع پروژه‌ها و توقف عملیات عمرانی این بحران‌ها را تشدید می‌کند.

فراهانی خاطرنشان کرد: آبان سال گذشته در خلال بازدید از منطقه ۹ شکایت‌ها و گلایه‌های شهروندان عزیزی که کارگاه پروژه عمرانی تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین سبب بروز مشکلات مضاعف در زندگی روزمره شان شده بود را شنیدم و مساله را از شهردار محترم منطقه، معاون محترم فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار وقت تهران پیگیری کردم تا این پروژه متوقف تعیین تکلیف شود، همچنین در بررسی و تصویب بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری با همراهی اعضاء محترم شورا مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال (دو برابر بودجه سال ۱۳۹۵) به عنوان اعتبار این پروژه پیش‌بینی و تصویب شد.

وی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی، استاد معین از سال ۱۳۹۳ اجرای آن آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی و ریالی چندانی نداشته است. مطمئنا اگر این پروژه تعیین تکلیف نشود ما شاهد حوادث اسفبارتری از بلعیده شدن یک کامیون حامل خاک و نخاله که در محل ورودی خیابان شهید اکبری به خیابان آزادی در مجاورت پروژه زیر گذر رخ داد خواهیم بود. بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع پروژه‌ها و حفظ ایمنی شهروندان به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور درباره «تعیین تکلیف پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان آزادی و استاد معین» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران افزود: امیدوارم با پیگیری و تاکید جناب آقای افشانی شهردار تهران بر اجرای به موقع پروژه ها و تعیین تکلیف این پروژه شاهد اجرای به موقع، ایمن و دقیق پروژه های عمرانی شهرداری تهران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار