مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد:

جوانان و نوجوانان پتانسیل اصلی جمعیت هلال احمر هستند

یزد (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فعالیت های هلال احمر یزد گفت: جوانان و نوجوانان پتانسیل اصلی جمعیت هلال احمر هستند.

کد مطلب: ۸۲۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جوانان و نوجوانان پتانسیل اصلی جمعیت هلال احمر هستند

مسعود حرازی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد امروز با حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد دیدار و گفت و گو کرد.

مسعود حرازی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: حرازی زاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این نشست گفت: بحث فرهنگ در کشور ما جای کار بسیار زیادی دارد و علی رغم بودجه های زیادی که برای ان صرف شده است اما هنوز جای کار دارد.

وی افزود: ما در هلال احمر استان یزد دارای پتانسیل جوانان و نوجوانان و کودکان و بانوان هستیم که در کانون هایی از جمله دانشجویی، دانش آموزی و طلاب مشغول به فعالیت هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که بایستی حیطه فعالیت های خود را بشناسیم و معرفی کنیم تا بتوانیم با هم افزایی به نوعی اثر گذاری بیشتری داشته باشیم.

حرازی زاده بیان کرد: اهداف هلال احمر شامل امداد رسانی در زمان جنگ و حادثه است که آمادگی برای اتفاقات مختلف ایجاد می کند که در این بخش ما میتوانیم با همکاری کانون های مساجد فعالیت های اثرگذاری داشته باشیم.

وی گفت: از جمله طرح های ما دادرس، خادم است که می توانیم از این پتانسیل ها در زمینه همکاری استفاده کنیم و به هدف خود برسیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: طرح محله ایمن از جمله دیگر اقدامات ما است که در کانون های مساجد نیز میتوان آن را پیگیری کرد و مردم را آگاه سازی کنیم.

در پایان این نشست نیز قرار شد کارشناسان با بررسی فعالیت های دو مرکز تفاهم نامه ای امضا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار