رییس اداره استعداد درخشان و دانش پژوهان البرز خبر داد:

آغاز ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان در دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان سال 98-97

کرج (پانا) - رییس اداره استعداد درخشان و دانش پژوهان البرز گفت: روند ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان برای پایه هفتم دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 98-97 از روز شنبه 19 خرداد ماه، از طریق سامانه http://hoosh.medu.ir آغاز و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۲۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان در دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان سال 98-97

ابوالفضل شاه بیک با اشاره به شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد جهت ادامه تحصیل در دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان و در راستای اجرای مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، سنجش و پذیرش دانش آموزان در این مدارس در سال تحصیلی 97-98، به داوطلبان گرامی توصیه می شود که مطالب دفترچه راهنما مطالعه کرده و در تکمیل نمودن دفترچه راهنما با اطلاع کامل و دقت نسبت به ثبت نام و شرکت در سنجش مذکور اقدام نمایید.

شاه بیک در ادامه اظهار داشت: تمامی مراحل اعم از ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتیجه، ثبت درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن اینترنتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمامی مراحل به شیوه ی غیر حضوری توسط داوطلبان انجام میشود و مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص مسئولیتی ندارد.

شاه بیک در مورد اخذ کارت ورود به جلسه گفت: کارت ورود به جلسه یک هفته قبل از زمان سنجش از طریق سامانه ثبت نام hoosh.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت .

وی درباره زمان انجام سنجش نیز افزود: این آزمون به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور در ساعت 9 صبح روز جمعه 97/05/05 انجام خواهد شد .

رییس اداره استعداد های درخشان البرز درباره ضوابط و شرایط ثبت نام اظهار داشت: مقیاس (خیلی خوب) در تمامی دروس در نوبت دوم پایه پنجم و ششم در سال تحصیلی 95-96 و 97-98برای ثبت نام کنندگان الزامی است.

شاه بیک در پایان با اشاره به محتوای سنجش که هوش و استعداد و خلاقیت می باشد افزود: اسامی پذیرفته شدگان دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان تا نیمه شهریور ماه از طریق سامانه hoosh.medu.ir اعلام خواهد شد و بعد از آن هیچ فهرستی ذخیره ای برای دبیرستان های دوره اول ارسال نخواهد شد.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام سنجش و پذیرش در دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار