بازدید مدیرآموزش وپرورش کاشمر از موسسه لگوی ترشیز کاشمر

کاشمر (پانا)- همزمان با آغاز اوقات فراغت دانش آموزان مدیر آموزش و پرورش کاشمر از موسسه لگوی ترشیز کاشمر بازدید و در جریان فعالیت و حضور دانش آموزان قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۲۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرآموزش وپرورش کاشمر از موسسه لگوی ترشیز کاشمر

علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر در محل موسسه لگوی کاشمر حضور یافته و از نزدیک در جریان فعالیت آموزشگاه و برنامه های ویژه مقاطع مختلف قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش که شاهد هنر نمایی تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی بود ضمن تشویق آنان اظهار امید واری کرد که در آینده این کودکان موفق و پیروز باشند.وی گفت هماهنگی لازم برای همکاری مدارس با موسسه انجام خواهد گرفت تا دانش آموزان بتوانند از امکانات و برنامه های موسسه استفاده نمایند.

سعید صبری مدیر موسسه لگوی ترشیز گفت توانایی حل مسئله در کلاس های لگو در سنین مختلف ودر شرایط متفاوت صورت می پذیردوی 3 سطح پایه ، مقدماتی و پیشرفته را جهت خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه معرفی نموده گفت در هر سطح همراه با پرورش قدرت حل مسئله هدف های مختلفی دنبال می شود

وی به عنوان مثال اهداف دانشی در سطح پایه که از 3 سال تا 8 سال هستند را مفاهیم ابتدایی مانند رنگ ها مشاغل و... دانست و در سطح مقدماتی که از 8 سال تا 12 سال هستند را مفاهیم پایه ای فیزیک و مکانیک و توانایی برنامه نویسی بیان نمود و در سطح پیشرفته مفاهیم فیزیک روشهای کنترل سازه و برنامه نویسی ربات عنوان نمود.

وی برای اهداف مهارتی به ترتیب در سطوح مختلف : مقایسه و نتیجه گیری ،بیان نظرات، مشاهده دقیق - کار با دست ، کار گروهی، گوش کردن موثر - نقد سازنده تحلیل و بررسی وتوانایی استدلال برشمرد.

مدیر موسسه اهداف نگرشی علاقه به کار گروهی ، احترام به عقاید دیگران رعایت نوبت در سطح پایه ایجاد روحیه نقد پذیری ، علاقه به فرایند محور بودن به جای نتیجه محور بودن در سطح مقدماتی و درسطح پیشرفته ایجاد روحیه تلاش ، علاقه به مشورت کردن و ایجاد اعتماد به نفس است.

وی برگزاری المپیاد جهانی رباتیک (WRO)را که هرساله توسط شرکتWROانجام می شود و دانش آموزانی که با ربات لگوی آموزشی EV3آشنایی دارند می توانند در آن شرکت کنند را یکی از راه های ترغیب دانش آموزان به فراگیری این دانش اعلام کرد و گفت: موسسه الگوی آموزشی ساخت و اندیشه یکتا ازسال 1385فعالیت خود را آغاز و هم اکنون 36000دانش آموز در 18 استان و بیش از 250 مرکز آموزش شرکت می کنند

صبری افزود: موسسه ترشیز همزمان با ولادت حضرت عباس (ع) در سال 95 افتتاح و تاکنون بیش از 600 دانش آموز داشته است.

وی افزود: سال قبل دو مقام در انتخابی تیم ملی جهت المپیاد جهانی رباتیک توسط اعضای موسسه بدست آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار