تابستان داغ در فرهنگسرای امید

تهران (پانا) - رئیس فرهنگسرای امید ازبرگزاری دورهای آموزشی فصل تابستان در این فرهنگسرا خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تابستان داغ در فرهنگسرای امید

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید، همزمان با آغاز فصل گرم تابستان فرهنگسرای امید دوره های آموزشی مختلفی را در راستای پرکردن اوقات فراغت اهالی محله برگزار می کند.
مرضیه خسروی رئیس فرهنگسرای امید با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و تفریحی در فرهنگسرای امید در فصل تابستان گفت: مراکز با هدف اینکه اهالی منطقه از اوقات فراغت خود به درستی و خوبی استفاده کنند دوره های آموزشی در رشته های متفاوت را در رده های سنی مختلف برگزار می کند.
وی ادامه داد: این دوره ها که در تمامی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13 برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام در هر دوره می توانند به نزدیک ترین مرکز به محل زندگی خود مراجعه و پس از دریافت اطلاعات درکلاس های مورد نظر ثبت نام کنند.
خسروی با اشاره به دوره های آموزشی تابستان گفت: علوم قرآنی از جمله دوره های آموزشی مهمی است که در این دوره حفظ قرآن کریم، روخوانی دبستان، تفسیرقرآن و.... آموزش داده می شود.
وی ادامه داد: دوره آموزشی ویژه کودک و نوجوان با موضوعات نقاشی کودک، خلاقیت، سفال و... ، هنرهای تجسمی با موضوع سفالگری، عکاسی و...، علوم رایانه با موضوع مبانی ویندوز ، اینترنت، ورد و...، دوره های ورزشی ، مهارت های اجتماعی و مشاوره فردی ،آفرینش خانگی ،زبان انگلیسی، بهداشت و... ازجمله دوره های آموزشی در فصل تابستان است که برگزار می شود.
فرهنگسرای امید:
میدان امام حسین(علیه السلام)، خیابان 17 شهریور ، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام
خانه فرهنگ حافظیه :
انتهای خیابان پنجم نیروی هوایی ، فرعی 40/4جنب دبیرستان شیخ فضل اله نوری
خانه فرهنگ مهرآور:
خیابان سی متری نیروی هوایی ، تقاطع خیابان امامت، مقابل پمپ بنزین ، بوستان سیمرغ
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه هر نظر ، پیشنهاد و انتقادی با شماره 33355204 تماس بگیرید.
علاقمندان برای دنبال کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ سرای امید می توانند در پیام رسان سروش به نشانی @omidfarhangsara.ir و اینستاگرام فرهنگسرا به نشانیfarhangsara_omid مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار