در گفت‌وگو با پانا

نظری، عضو شورای شهر تهران مطرح کرد: تلاش شورا برای تعیین تکلیف کمک‌‌های شهرداری به موسسات عام‌المنفعه

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران گفت شورا تلاش می‌کند تا ارقام و تعداد کمک‌های شهرداری به موسسات عام‌المنفعه در بودجه شهرداری مشخص شود.

کد مطلب: ۸۲۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نظری، عضو شورای شهر تهران مطرح کرد: تلاش شورا برای تعیین تکلیف کمک‌‌های شهرداری به موسسات عام‌المنفعه

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا درخصوص ارائه گزارش اخیر تفریغ بودجه سال 95 در جلسه شورای شهر تهران و کمک به برخی از شرکت‌ها و موسسات عام‌المنفعه که نام آن‌ها در بودجه مشخص نیست، گفت: شورای پنجم در بررسی بودجه سال 97 یکی از موضوعاتی که روی آن حساسیت داشت و در جلسات بررسی بودجه مطرح شد، کم کردن اختیار شهردار در میزان پرداخت‌های این چنینی بود که هم سقف آن و هم تعداد دفعات آن مشخص شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: یکی از موضوعاتی که در بررسی بودجه مطرح شد این بود که شهرداری مکلف است تمام ارقام ورودی و خروجی را در سامانه شفافیت عملکرد شهرداری درج کند که تا کنون برای قراردادهای شهرداری انجام شده است. درباره واگذاری‌ها هم طرحی پیشنهاد شد مبنی بر لغو تمام واگذاری‌ها که کلیات آن در صحن شورای شهر بررسی شد.

وی افزود: این جدیت از سوی شورا وجود دارد که بتوان در اولین فرصت تمام واگذاری‌هایی که صورت گرفته بود را بازگرداند و اگر کسی نیاز داشت منفعت آن در واگذاری مد نظر قرار بگیرد، درخواست خود را به شورا می‌‌دهد و در صحن شورا بررسی می‌شود و اگر استحقاق داشت تخصیص داده می‌شود وگرنه واگذاری صورت نمی‌گیرد.

نظری درباره رقم واگذاری‌ها نیز گفت: رقمی برای آن نمی‌توانم بگویم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این کمک‌ها مشخص و اعلام شود. خود را متعهد می‌دانیم که در این مورد بررسی بیشتری صورت بگیرد و حتما اسامی و ارقام تمام کمک‌هایی که به اشخاص حقوقی و حقیقی صورت گرفته است اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار