رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین ؛

مهمترین فلسفه ی آموزش و پرورش مهارت آموزی است

قزوین (پانا) -رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در جلسه ی ستاد غنی سازی اوقات فراغت که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاونین برگزار شد گفت: مهمترین فلسفه ی آموزش و پرورش مهارت آموزی در کنار آموزش و پرورش رسمی است.

کد مطلب: ۸۲۸۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین فلسفه ی  آموزش و پرورش مهارت آموزی است

حجت الاسلام امامقلی در جلسه ی ستاد غنی سازی اوقات فراغت گفت:یکی از مهم ترین کارهای سازمان دانش آموزی فراهم کردن اوقات فراغت دانش آموزان است ازقبیل کارهای فرهنگی،هنری،اردویی،پژوهشی و.... است.

امامقلی افزود: سازمان دانش آموزی از ظرفیت بالایی برخوردار است که می تواند پایگاه خوبی برای دانش آموزان باشد و اینکه بتواند دانش آموزان را از هرگونه آسیب های اجتماعی و .... دور کند و دانش آموزان را بسوی فضای بهتری سوق دهد.

این مقام مسئول گفت:سازمان دانش آموزی یک ارگان مستقل است که می تواند مستقیم درآمد زایی کند اما برای برگزاری هر چه بهتر اوقات فراغت باز هم نیاز به حمایت های همه جانبه دیگر ارگان ها دارد.

وی در ادامع افزود: اوقات فراغت بیشتر باید به مهارت های زندگی دانش آموزان بپردازد که یکی از مهمترین فلسفه های ی آموزش و پرورش همین امر است و همچنین در ادامه گفت: اوقات فراغت نباید صرفا مانند کلاس های رسمی آموزشی باشد بلکه باید از تنوع بالایی برخوردار باشد.

امامقلی در آخر افزود: اینکه باید در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان آمارهای واقعی ارائه و از آمار های تکراری پرهیز شود و با دیگر نهاد ها برای اجرای کلاس ها هماهنگی ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار