معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان:

مهلت ثبت نام برای کتاب های درسی دانش آموزان تمدید شد

سنندج(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان گفت : مهلت ثبت نام برای کتاب های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی و فنی و حرفه ای تمدید شد .

کد مطلب: ۸۲۸۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت نام برای کتاب های درسی دانش آموزان تمدید شد

نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : به دلیل عدم ثبت نام به موقع دانش آموزان در مهلت مقرر و رفع مشکل سفارش کتاب های درسی شاخه کار دانش در هفته آخر با توجه به پیگیری های صورت گرفته ، مهلت ثبت نام برای کتاب های درسی در کلیه دوره های تحصیلی تا تاریخ 8 تیرماه 97 تمدید شده است .

وی با درخواست از مدیران مدارس برای ثبت نام کتاب های درسی تمامی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی در مهلت مقرر گفت : پس از منقضی شدن مهلت مذکور ، زمان ثبت نام مجددا تمدید نخواهد شد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : بر اساس اطلاعیه ای که قبلا صادر شده بود ، ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی و پایه های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش از 20 فروردین آغاز و تا 18 خرداد ماه 97 ادامه داشت .

وی با درخواست از اولیای دانش آموزان و مدیران مدارس برای ثبت سفارش کتاب های درسی در مهلت مقرر گفت: اولیای دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و وارد کردن مشخصات و طی مراحل پرداخت نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسیبرای فرزندان خود اقدام کنند.

مرادی همچنین در ادامه گفت: ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش از تاریخ 23 تیر آغاز و تا 20 شهریور ماه 97 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار