فرمانده قرارگاه فرهنگی جنوب غرب استان تهران تاکید کرد:

ضرورت برخورداری از اتحاد مستحکم در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام

اسلامشهر (پانا)-فرمانده قرارگاه فرهنگی جنوب غرب استان تهران و امام جمعه واوان در اسلامشهرگفت :امروز ما پشت خیمه معاویه زمان، اسرائیل هستیم و اگر هوشیاری و بیداری مردم و عناصر اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشد، ما پیروز هستیم.

کد مطلب: ۸۲۸۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برخورداری از اتحاد مستحکم در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام

حجت الاسلام حمزه محمدی در همایش دانشجویان دانشگاه‌های جنوب غرب استان تهران که در شهرک واوان (اسلامشهر)برگزار شد ،اظهار داشت: تمام تلاش‌هایی که با عناوین مختلف در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد باید یک نتیجه‌ مناسب ایجاد کند که آن زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی ادامه داد: امروز جریانی پرچم اسلام را بلند کرده، که می‌خواهد آرزوی انبیا و ائمه(ع) را برآورده کند و ولایت‌فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی به دنبال ظهور است واولین چیزی که در این مسیر لازم است معرفت است و باید بدانیم با چه کسی طرف هستیم.

امام‌جمعه واوان تاکید کرد: در طول تاریخ برجام های زیادی امضا شد و دشمنان چندین مرتبه از برجام خارج شدند ولی ما درس عبرت نگرفتیم،

فرمانده قرارگاه فرهنگی جنوب غرب استان تهران و امام جمعه واوان در اسلامشهرگفت :امروز ما پشت خیمه معاویه زمان، اسرائیل قرار داربم و اگر هوشیاری و بیداری مردم و عناصر اصلی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشد، ما پیروز هستیم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص لزوم جبهه سازی گفت: رهبری فرمودند از یک مجموعه و دو مجموعه کاری برنمی‌آید بروید جبهه تشکیل دهید. لذا تا جبهه نشویم و از کار همدیگر مطلع نشویم نمی‌توانیم در مقابل جبهه دشمن پیروز شویم همه باهم یک اتاق اندیشه‌ورز داریم باید رصد کنیم مجموعه‌های فرهنگی باید با حفظ استقلال باهم ارتباط برقرار کنند و باهم هجمه کنند.

حجت الاسلام محمدی ،با اشاره به جنگ روانی دشمن درعصر حاضر گفت: معاویه با منبر و محراب کاری کرد مردم در زمان شهادت امیرالمؤمنین (ع)می‌گفتند مگر علی نماز می‌خواندو امروز ۱۰۰ برابر از معاویه خطرناک‌تر با اتاق‌های اندیشه‌ورز محکم‌تر و ابزار قوی‌تر وجود داردو یاران امیرالمؤمنین و امام زمان (عج) در تلاشی که می‌خواهند انجام دهند، باید غوغا کنند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار