فرمانده نیروی  انتظامی خراسان شمالی: ثبت168فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در دوماه ی اول سال97 در خراسان شمالی

بجنورد ( پانا) - فرمانده  نیروی انتظامی خراسان شمالی از ثبت 168 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در دو ماهه اول سال 97 در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده نیروی  انتظامی خراسان شمالی: ثبت168فقره پرونده جعل و کلاهبرداری در دوماه ی اول سال97 در خراسان شمالی

سردار علیرضا مظاهری افزود:در بازده زمانی از97/1/1تا97/3/20 در حوزه ی اداره ی مبارزه با جرائم جنایی تعداد75فقره پرونده در این حوزه تشکیل شده که از مهم ترین آنها میتوان به کشف دو فقره پرونده ی قتل در سال97ودستگیری13نفر در رابطه با جرائم در پرونده ها تشکیل شده.
وی تصریح کرد:در اداره ی مبارزه با سرقت ، تعداد525فقره انواع پرونده ی سرقت در این اداره تشکیل شده که تعداد375فقره ازنوع سرقت منزل؛مغازه؛خودرو؛موتورسیکلت و سرقت های دیگر کشف شد و در این پرونده ها63نفر سارق دستگیر وتحویل مراجع قضایی داده شدند.
مظاهری تاکید کرد:در حوزه ی اداری مبارزه با جرائم اقتصادی 11پرونده ی مالیاتی تشکیل شد و 15نفر از متهمان در ارتباط با این پرونده را به ارزش تقریبی8میلیارد15میلیون ریال دستگیر کردیم.
وی در ادامه افزود:در حوزه ی اداره ی مبارزه با جعل و کلاه برداری 168فقره پرونده تشکیل دادیم که147فقره پرونده جعل و کلاه برداری کشف و 120نفر به ارزش ریالی27میلیارد385میلیون ریال جزء پرونده های شاخص اند، که از این تعداد کشف چهار فقره پرونده ی جعل و کلاهبرداری بعنوان استخدامی؛ دلالی در امورات؛وعده ی ازدواج موقت؛جعل مهرهای یکی از ادارات و فروش عتیقه ها و دلار تقلبی و دستگیری6نفرو انهدام یک باند حرمی را داشتیم.

نیما مرادی خبر نگار پانا بجنورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار