وادی: ضعف در دریافت باعث شکست دختران جوان ایران مقابل استرالیا شد

تهران (پانا) - مشاور فنی تیم ملی والیبال دختران جوان ایران علت شکست مقابل استرالیا را ضعف در دریافت‌های ست سوم عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
وادی: ضعف در دریافت باعث شکست دختران جوان ایران مقابل استرالیا شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ابراهیم وادی درباره بازی تیم ایران برابر استرالیا گفت: ست اول و دوم عملکرد تیم بسیار خوب بود. اما از ست سوم دریافت های تیم ایران خوب نبود.

وی افزود: زمانی که دریافت ضعیف باشد پاسور خوب تغذیه نمی شود. در مقابل از ست سوم استرالیا سرویس های خوبی زد. تیم ایران برای پیروزی در این بازی خود را آماده کرده بود اما متاسفانه باختیم.

مشاورفنی تیم جوانان دختر ادامه داد: به دنبال این بودیم که در گروه خودمان اول بشویم. باتوجه به شکست امروز برابر استرالیا، باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا در بازی فردا برابر ماکائو پیروزی را به دست بیاوریم.

ابراهیم وادی یادآورشد: طبق برنامه ای که داشتیم در صورت قرار گرفتن درصدر گروه درمرحله بعد با تیم چهارم گروه دوم که به احتمال بسیار هند است بازی می کردیم. پس از آن با تیم قدرتمند ژاپن بازی داشتیم. اگر در جایگاه دوم قرار بگیریم با تیم قزاقستان روبرو خواهیم شد و سپس با تیم دوم گروه یک که احتمالا چین یا تایلند است بازی خواهیم کرد.

وی درباره تیم ماکائو (حریف ایران دربازی سوم) گفت: این تیم از بازیکنان کوتاه قامت اما سرعتی برخورداراست. بازیکنان ماکائو توپ گیر هستند. برابر این تیم باید سرعتی بازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار