5 هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد برای نخستین بار بیمه حوادث شده‌اند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد گفت پنج هزار دانش آموز تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد از بیمه حوادث برخوردار شده‌اند.

کد مطلب: ۸۲۸۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
5 هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد برای نخستین بار بیمه حوادث شده‌اند

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، آذر اسماعیلی با اعلام اینکه پنج هزار دانش آموزان تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد از بیمه حوادث برخوردار شده اند، گفت: سرانه خسارت ناشی از فوت و یا نقص عضو هر دانش‌آموز بر اثر حادثه، هشت میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مسکن و اثاثیه منزل مددجویان بیمه حوادث شده است، گفت: تعهد شرکت بیمه‌ برای خانه مددجویان روستایی ۲۰ میلیون تومان و مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان است. همچنین این رقم برای لوازم‌خانگی مددجویان روستایی ۱۰ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۱۵ میلیون تومان تعیین‌شده است.

اسماعیلی از آتش‌سوزی، انفجار، سیل، زلزله، طوفان و ضایعات ناشی از آب باران، ذوب برف و تگرگ به‌عنوان حوادث شامل بیمه نام برد و افزود: در صورت فوت و نقص عضو سرپرست خانوار، شرکت بیمه طرف قرارداد متعهد شده است تا سقف ۱۵ میلیون تومان خسارت وارده را به مددجو پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ساختمانی شامل مسکن، چادرهای اسکان عشایر، ‌محل نگهداری دام از بیمه حوادث برخوردارند گفت: از این تعداد ۷۲۰ هزار خانوار آن شهری و ۸۸۰ هزار خانوارهای آن روستایی و عشایر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار