برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان

رشت(پانا)-مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از برگزاری هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کشور به میزبانی گیلان خبر داد و گفت این جشنواره در چهار بخش کودک، نوجوان و جوان، بزرگسال و بخش خانوادگی با 313 جایزه نقدی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۲۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان

هادی نوریبا اشاره به فعالیت کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: فعالیتهای فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی در سال گذشته نسبت به سال قبل تر با رشد 54 درصدی مواجه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از برگزاری هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کشور به میزبانی گیلان خبر داد و گفت: این جشنواره ملی با همکاری مشترک نهاد کتابخانه های عمومی کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز بنیاد بین   المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) برگزار میشود.

وی با اشاره به منابع هفتگانه این جشنواره کتابخوانی،یادآور شد: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهار بخش کودک، نوجوان و جوان، بزرگسال و بخش خانوادگی با 313 جایزه نقدی در حال برگزاری است.

این مقام مسئول،از مشارکت 22 هزار نفری گیلانیان در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال گذشته خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در جشنواره هشتم شاهد رشد مناسبی در مشارکت مردمی با حمایت رسانه های استان باشیم.

نوری، با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 31 تیر 97 است، عنوان کرد: داوری آثار از 15 مرداد آغاز و اختتامیه این جشنواره نیز در شهریور 97 همزمان با دهه ولایت برگزار می‌شود.

وی از کلیه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی خواست با حضور در کتابخانه های عمومی و دریافت منابع این جشنواره در مسابقه کتابخوانی رضوی شرکت کنند و گفت: علاقمندان همچنین می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی «gilanpl.ir» نیز نسبت به دریافت نسخه الکترونیکی منابع جشنواره اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار