فرآیندمحوری برگ برنده نشست‌های تربیتی است

اصفهان (پانا) - کارشناس سلسله نشست‌های چهل چراغ گفت: فرآیندمحوری می‌تواند برگ برنده نشست‌های تربیتی باشد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فرآیندمحوری برگ برنده نشست‌های تربیتی است

راضیه ایزدی در مورد برگزاری سلسله نشست‌های چهل چراغ اظهار داشت: سعی داشتیم نشست‌های امسال تفاوتی با سال‌های گذشته داشته باشد و روی جنبه تربیتی آن تأکید داشتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و تربیتی بودن برنامه ملموس بود.

وی با اشاره به تجربه سه ساله برگزاری چنین نشست‌هایی افزود: در سال نخست روی محتوا تأکید داشتیم و در سال دوم، محتوا با تفاوت‌های فردی همراه شد، اما امتیاز نشست‌های امسال این بود که محتوا نداشتیم و روی فرآیند تربیت تأکید کردیم.

این کارشناس تربیتی فرآیندمحوری را برگ برنده سلسله نشست‌های چهل چراغ دانست و گفت: چهل چراغ را به این دلیل پسندیده شدکه تلفیقی از تفریح، دانستن و تربیت بود.

ایزدی ادامه داد: اگر مردم نباشند، بستری برای مطرح کردن مباحث تربیتی فراهم نیست لذا از حضور آنها در نشست‌های چهل چراغ قدردانی می‌کنم.

در سلسله نشست‌های چهل چراغ با عنوان «میان‌برهای زندگی، از تولد تا هفتاد سالگی» که از 29 اردیبهشت تا 13 خردادماه و به همت مرکز تخصصی خانواده وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در تالار ادب برگزار ‌شد، دکتر محمدرضا عابدی و دکتر راضیه ایزدی 14 میان‌بر تربیتی را برای شرکت‌کنندگان تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار