معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به پانا خبر داد

تحویل 3هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای 2 معلول تا پایان سال

تهران (پانا) - معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از تحویل سه هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تحویل 3هزار واحد مسکونی به خانواده‌های دارای 2 معلول تا پایان سال

محمدعلی کوزه‌گر در نشستی خبری در پاسخ به سوال پانا درباره تمرکز ساخت مسکن در استان‌ها گفت:‌ 14 هزار خانوار دارای دو معلول در سال 93 در سطح 31 استان شناسایی شد که 9 هزار واحد عملیات ساختمان آغاز شده و 3200 واحد تاکنون واگذار شده است. این میزان در کل استان‌ها بوده است و امسال نیز تا پایان سال سه هزار واحد دیگر به خانواده‌های دارای دو معلول و جامعه هدف بهزیستی تحویل داده می‌شود.

او درخصوص تأمین مسکن مددجویان توضیح داد: برای تأمین مسکن خانوارهایی که دارای دو معلول و بیشتر هستند اقداماتی صورت گرفته و تأمین 20 هزار مسکن روستایی در دستور کار قراردارد. علاوه بر این 200 هزار خانوار فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی شناسایی شدند که برای 133 هزار و 498 خانوار عملیات ساخت مسکن آغاز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: 80 هزار و 503 واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده است که 52 هزار واحد آن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده است که از این تعداد 3هزار 284 واحد به خانوارهای دارای دو معلول و 3هزار 860 واحد به خانوارهای روستاییان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار