مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی خبر داد

پیش‌دبستانی‌ها در نوروز بیش از 850 هزار اثر خلق کردند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از مشارکت بیش از 900 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در فعالیت‌های نوروزی و خلق بیش از 800 هزار اثر ازسوی آنها خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌دبستانی‌ها در نوروز بیش از 850 هزار اثر خلق کردند

به گزارش روابط‌عمومی معاونت آموزش ابتدایی، رخساره فضلی گفت: «در تعطیلات نوروزی 97 بیش از 850هزار اثر به دست نوآموزان دوره پیش‌دبستانی خلق شده است. با تغییر رویکرد فعالیت کودکان در تعطیلات نوروز سال 97 و با تاکید بر بستر‌سازی برای رشد خلاقیت و نوآوری در نوآموزان این کار به نحو مطلوب و موثری انجام پذیرفت.»

او استفاده از تصویرخوانی و ساخت و تولید قصه برای نقاشی یا داستان‌هایی که کودکان شنیده‌اند را مناسب دانست و افزود: «براساس گزارش دریافتی از استان‌ها بیش از 900 هزار نوآموز پیش‌دبستانی در فعالیت‌های نوروزی مشارکت داشته‌اند که بیش از 800 هزار اثر خلق کرده‌اند. بنابراین با توجه به تاثیر فعالیت‌های باکیفیت دوره پیش‌دبستانی بر رشد همه جانبه و متوازن کودکان، این حرکت شایسته تقدیر و تحسین بوده است.»

مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: «براساس نظر سنجی‌های به عمل آمده از کارشناسان، مربیان و اولیا کودکان پیش‌دبستانی، این طرح بسیار ارزشمند و موثر بوده و کارشناسان حوزه کودک بر تداوم این حرکت فرهنگی و تربیتی با توجه به تفویض اختیار بیشتر به مربیان و کودکان تاکید داشته‌اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار