کارشناس مسئول کانون ها و فعالیت های اردویی اداره کل خبر داد:

اجرای کلاس های اوقات فراغت تابستانی با شعار حمایت از کالای ایرانی و مهارت آموزی

زنجان(پانا)-بنا بر اعلام کارشناس مسئول کانون ها و فعالیت های اردویی اداره کل،کلاس های اوقات فراغت تابستانی،امسال با شعار«هر دانش آموز یک مهارت»و با هدف حمایت از کالای ایرانی و مهارت آموزی و زمینه سازی برای کار آفرینی و اشتغال برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای کلاس های اوقات فراغت تابستانی با شعار حمایت از کالای ایرانی و مهارت آموزی

کلاس های اوقات فراغت تابستانی،امسال با شعار«هر دانش آموز یک مهارت»و با هدف حمایت از کالای ایرانی و مهارت آموزی و زمینه سازی برای کار آفرینی و اشتغال برگزار می شود.

علی محمدیان در این خصوص ابراز داشت: همه ساله در آستانه فصل تابستان، آموزش و پرورش با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و در راستای استمرار فرایندهای تربیتی اقدام به برگزاری پایگاه های فعالیت های تابستانی می نماید و امسال نیز فعالیت این پایگاه ها از ابتدای تیرماه آغاز و به مدت هفت هفته بطول می انجامد.

وی افزود : از جمله اهداف برگزاری کلاس های اوقات فراغت در تابستان:غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان - استمرار فعالیت های پرورشی سال تحصیلی در ایام تابستان، ارتقای سطح اعتقادی، علمی، اجتماعی و مهارتهای فنی ، حرفه ای ، فرهنگی و هنری دانش آموزان- تقویت و تامین سلامت جسمانی و روانی - تقویت روحیه خود باوری و مسئولیت پذیری می باشد.

کارشناس مسئول اداره فرهنگی و هنری، اردوها وفضاهای پرورشی گفت: توجه به عدالت آموزشی و پرورشی ، اهتمام به تربیت اقتصادی با رویکرد هر دانش آموز یک مهارت، جذابیت ،تنوع و نشاط و مشارکت داوطلبانه دانش آموزان در اوقات فراغت و همچنین تعامل با دستگاه ها ونهادهای متولی اوقات فراغت از سیاست ها و رویکردهای امسال ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان استان زنجان می باشد.

محمدیان با اعلام اینکه در تابستان سال 96 بیش از 82 هزار نفر - برنامه در سطح 426 پایگاه اوقات فراغت در 14 منطقه آموزش و پرورش استان جذب فعالیت های تابستانی شده اند اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مناطق و نواحی 14 گانه استان بتوانیم با افزایش کیفیت کلاس ها و پایگاه های تابستانی ، امسال نیز تعداد بیشتری از دانش آموزان را جذب نمائیم.

وی در ادامه گفت: با برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی اوقات فراغت در اردیبهشت و خرداد ماه و آسیب شناسی موارد مطرح شده و با هم افزایی بخش های داخلی و بیرونی آموزش و پرورش شیوه نامه اوقات فراغت و نکات اجرائی ، برنامه ها آماده و به مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان جهت اجرای برنامه ارسال گردیده است.

کارشناس مسئول اداره فرهنگی و هنری، اردوها وفضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان به برنامه های پیش رو در تابستان اشاره کرد وگفت: با اعلام برنامه ها و مشارکت مراکز و نهادهای مرتبط از جمله کانون های فرهنگی تربیتی ، اردوگاه های دانش آموزی، سالن های ورزشی، پژوهش سراها، مدارس قرآنی ، اتحادیه انجمن های اسلامی، سازمان دانش آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، ان شاءالله دانش آموزان در فعالیت ها و رشته های مختلف قرآنی،علمی،آموزشی،فناوری ،هنری،ورزشی،اردویی و فرهنگی ؛ تابستان با نشاطی را تجربه می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار