مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

شهرستانهای استان تهران، دبیرخانه اولین جشنواره اداره مدارس غیردولتی با تجربه های برتر کشور شد

تهران (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: جشنواره اداره مدارس غیردولتی با تجربه های برتر به صورت کشوری برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرستانهای استان تهران، دبیرخانه اولین جشنواره اداره مدارس غیردولتی با تجربه های برتر کشور شد

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در تشریح این خبر گفت : به منظور شناسایی ، پرورش و آماده سازی مدارس غیردولتی ،جشنواره اداره مدارس غیردولتی با تجربه های برتر به صورت کشوری برگزار می شود.

وی، این جشنواره را یک رویداد علمی با هدف اداره بهتر مدارس غیردولتی در تمامی دوره های تحصیلی دانست و افزود: ایجاد رقابت سازنده بین مدارس غیردولتی ، تشویق و ترغیب آنان در راستای اجرای برنامه های کیفیت بخشی، ترویج استفاده بهینه از طرح ها و برنامه های موفق و بازنگری در نظام مدیریت و ارتباطات درون مدرسه ای از اهداف اصلی این جشنواره می باشد .

فولادوند در ادامه با اشاره به محورهای پیشنهادی جهت شرکت در این جشنواره ، تصریح کرد:نظام مدیریت ، برنامه ریزی و نظارت، نظام برنامه ریزی دولتی و تکنولوژی آموزشی،نظام فضاها و امکانات آموزشی، نظام پژوهشی در عرصه مدرسه، نظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی، نظام اقتصاد مدرسه و تأمین منابع مالی، نظام مدیریت و ارتباطات درون مدرسه ای و نظام ارتباطات برون مدرسه ای از جمله موضوعاتی است که می تواند در این جشنواره مورد توجه قرا گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: کلیه کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی در دوره های مختلف تحصیلی که علاقه مند به شرکت در این جشنواره می باشند ،باید تا پایان تیر ماه 97 کلیپ خود را متناسب با محورهای پیشنهادی ارائه شده در سایت www.ltms. Medu.ir بارگذاری نمایند .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:همکاران محترم می توانند در چند محور پیشنهادی و در مدت زمان پنج دقیقه مطالب خود را در قالب کلیپ ارائه نمایند.

شایان ذکر است پس از ارزیابی کلیپ ها توسط دبیرخانه مستقر در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تعداد 5 کلیپ در سطح منطقه ، 3 کلیپ در سطح استان و10 کلیپ در سطح کشور به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار