آغاز ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان برای پایه هفتم دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان

شیراز (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از آغاز ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان برای پایه هفتم دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان از 19 خرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان برای پایه هفتم دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان

فرهاد اسماعیلی در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس نواحی چهارگانه شیراز در زمینه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید ، گفت: روند ثبت نام سنجش و پذیرش دانش آموزان برای پایه هفتم دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 98-97 نیز از روز شنبه 19 خرداد ماه، از طریق سامانه http://hoosh.medu.ir آغاز و تا 23 خرداد ادامه خواهد داشت .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: با مشخص شدن وضعیت هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم ،ثبت نام در مقطع دوم متوسطه آغاز خواهد شد و ثبت نام دانش آوزان در دوره اول متوسطه نیز با اعلام جدول زمانی توسط وزارت متبوع ،آغاز خواهد شد.

وی زمان اجرای این سنجش را 5 مرداد ماه و اطلاع رسانی نتایج آنرا در نیمه دوم شهریور اعلام کرد و افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان و استقبال زیاد والدین ، لازم است دانش آموزان شرکت کننده در این سنجش نیز همانند سایر دانش آموزان ، نسبت به ثبت نام در مدارس عادی اقدام نمایند تادر صورت عدم موفقیت در این آزمون ،از ثبت نام باز نمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار