معاون سیاسی استاندار کردستان :آموزش و پرورش را در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تنها نگذاریم

سنندج (پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در دومین نشست شورای آموزش و پرورش کردستان گفت:دستگاه های متولی و فرهنگی استان کردستان با برنامه ریزی دقیق و جدی در اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان ، به آموزش و پرورش کمک کنند .

کد مطلب: ۸۲۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استاندار کردستان :آموزش و پرورش را در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان  تنها نگذاریم

حسین خوش اقبال معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان صبح امروز دردومین نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان با بیان این مطلب به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پرداخت و تعامل و همکاری همه دستگاه ها و دست اندرکاران امر را در این خصوص ضروری دانست .

وی با اشاره به ضرورت پیش بینی فعالیت های تابستانی برای دانش آموزان و انتظار والدین و خانواده ها از مسئولین و متولیان امر گفت : این برنامه باید با مشارکت کلیه بخش ها انجام شود و دستگاه های فرهنگی در تجهیز پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش کمک کنند .

وی هم چنین بر پیگیری مصوبات و اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در خصوص رفع مشکلات اردوگاه دانش آموزی وحدت سنندج تاکید کرد و گفت : مجددا با حضور دستگاه های مسئول ، میزان پیشرفت امور در بازدید میدانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل بومی گزینی برای داوطبان کنکور سراسری در استان کردستان ، خواستار پیگیری جدی موضوع از مجاری قانونی شد و در بحث برگزاری کنکور نیز گفت : باید مقدمات لازم توسط دانشگاه کردستان با همکاری آموزش و پرورش برای برگزاری مطلوب فراهم شود .

وی هم چنین توصیه کرد بعد از برگزاری هر برنامه نقاط ضعف و قوت برنامه های مشخص و میزان موفقیت و خروجی کار تعیین شود تا در اجرای آن برنامه در سالهای آتی بدون مشکل و با آمادگی کامل و لازم برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار