اعمال محدودیت ترافیکی در اتوبان قم- تهران

قم (پانا)- رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت ترافیکی به دلیل انجام عملیات عمرانی پل سازی در آزاد راه قم - تهران حد فاصل کیلومتر 7 و بالعکس خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت ترافیکی در اتوبان قم- تهران

سرهنگ مختار پناهی در این باره اظهار کرد: به‌دلیل انجام عملیات عمرانی پل سازی در محدوده کیلومتر 7 آزادراه قم تهران و بالعکسدر این مسیر محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت تا ساعت 20 عصر روز سه‌شنبه 22 خردادماه در محدوده مذکور اعمال می‌شود و رانندگان برای ادامه سفر به مسیرهای دسترسی جایگزین هدایت می‌شوند.

سرهنگ پناهی با اشاره به مسیرهای جایگزین در محدودیت‌های ترافیکی کیلومتر 7 محور قم-تهران، تأکید کرد: مسیر دسترسی جایگزین در لاین شرقی (‌مسیر قم به تهران‌) از طریق رمپ ورودی بوده و در لاین غربی (مسیر تهران به قم) نیز رانندگان برای ادامه مسیر می‌توانند از واریانتی که به همین منظور احداث شده استفاده کرده و مجدداً به آزادراه وارد شوند.

رئیس پلیس راه استان قم با توصیه به رانندگان در رعایت کامل موارد ایمنی ابراز کرد: رانندگان باید جوانب و موارد ایمنی را به‌طور کامل رعایت و با مجریان طرح برای راه‌اندازی و تکمیل این پروژه عمرانی تعامل لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار