پایگاه های تابستانی سازمان دانش آموزی البرز از 10 تیرماه فعال می شوند

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی البرز از برپایی پایگاه های تابستانی در مدارس منتخب استان خبر داد و گفت: ثبت نام در پایگاه های تابستانی از 10خرداد تا 10 تیرماه ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۲۸۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه های تابستانی سازمان دانش آموزی البرز از 10 تیرماه فعال می شوند

محسن صادقیان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: پایگاه تابستانی سازمان دانش آموزی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کسب مهارت‌های تشکیلاتی، اجتماعی و عمومی برپا می گردد.

وی افزود: هدف از برپایی این پایگاه ها استفاده از مربیان مجرب تشکیلاتی در جهت آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های عمومی و تشکیلاتی شامل معرفتی، فرهنگی، خدماتی، اقتصادی، تربیت‌بدنی و مهارت امداد و نجات و اجتماعی و محیط زیستی است.

صادقیان در ادامه گفت: بر اساس بخشنامه وزارتی زمان ثبت‌نام در این پایگاه‌ها از 10 تا 21 خرداد اعلام شده بود که این زمان تا 10 تیرماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: این پایگاه‌ها از دهم تیرماه تا 31 مرداد ماه به مدت 7هفته در مدارس منتخب که واجد شرایط ذکر شده در شیوه‌نامه هستند، فعال بوده و برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این کلاس‌ها گواهینامه دوره‌های مهارت تشکیلاتی صادر می‌شود.‌

صادقیان با تاکید بر عدم تمدید مجدد مهلت ثبت نام گفت: مهلت ثبت نام تا 10 تیر ماه 1397 در پایگاه ها صورت می گیرد و آغاز فعالیت پایگاه ها از تاریخ 10 تیر ماه می باشد .

وی در توضیح شهریه این کلاس‌ها گفت: شهریه این کلاس‌ها بر اساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ شده است که هزینه مربوطه با مشارکت اولیای دانش‌آموزان تأمین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار