در کمیته فنی استان البرز تصویب شد؛

۱۳۷ طرح اشتغالزایی روستایی با هدف ایجاد یک هزار و 900 شغل برای روستائیان البرز

کرج (پانا) - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: از مجموع طرح‌های اشتغال روستایی معرفی‌شده از سوی کمیته فنی استان به بانک‌های عامل، تا کنون 137 طرح تصویب شده که هزار و 900 شغل برای روستائیان ایجاد می کند.

کد مطلب: ۸۲۸۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۷ طرح اشتغالزایی روستایی با هدف ایجاد یک هزار و 900 شغل برای روستائیان البرز

عباد الله کامکار در جلسه کمیته فنی بررسی طرحهای اشتغال روستایی وفراگیر استان البرز بابیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی امری مهم است خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال شد و گفت: تاکنون از 104 میلیارد تومان مصوب 3.5 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی پرونده تسهیلات اشتغال از سوی بانک‌ها پرداخت می شود.

وی افزود: برای گرفتن نتیجه باید فرمانداران و بخشداران شهرستان به شهرستان ارزیابی عملکرد داشته باشیم و کمیته فنی و شهرستان‌ها وارد میدان شوند.

کامکار تصریح کرد: پرداخت تسهیلات فراگیر وروستایی در بانکها باید منطبق بر مصوبه کمیته فنی قرار گیرد وهرگونه تغییرات در میزان پرداخت این تسهیلات ازسوی بانکها حتما باید به اطلاع دبیرخانه کارگروه فنی رسیده باشد تا ضمن طرح در جلسه کمیته فنی میزان پرداخت به طرحها تعیین وتایید شود.

معاون استاندار گفت: تسهیلات اشتغال روستایی از طریق پست بانک، صندوق کارآفرین امید، بانک توسعه تعاون و بانک کشاورزی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی پایان تیرماه امسال در البرز به اتمام می‌رسد گفت: مدیران، بخشداران و دهیاران باید در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و پایدار به مردم اطلاع‌رسانی کرده و متقاضیان را شناسایی کنند.

معاون استاندار همچنین بر اطلاع‌رسانی درست در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر در شهرستان های تابعه استان تاکید کرد.

کامکار با تاکید بر اینکه مدیران باید در ثبت‌نام متقاضیان در سامانه کارا توجه و حساسیت داشته باشند تا طرح‌ها در بررسی کمیته فنی با ریزش مواجه نشود اظهار داشت: با ایجاد تغییرات مناسب در فرآیند ثبت نام متقاضیان باید شرایط مطلوب و اثرگذاری در اجرای این طرح فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار