نشت هم اندیشی جوانان با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

خدابنده:جوانان سرمایه های اصلی آموزش و پرورش هستند

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست هم اندیشی جوانان گفت :جوانان سرمایه های اصلی آموزش و پرورش هستند

کد مطلب: ۸۲۸۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خدابنده:جوانان سرمایه های اصلی آموزش و پرورش هستند

قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در این نشست عنوان کرد :در گذشته های نه چندان دور بحث استفاده از سرمایه های فیزیکی مد نظر بوده است اما با پیشرفت علم سرمایه های انسانی مورد توجه قرار گرفته و امروز توسعه همه جانبه در استفاده صحیح از سرمایه های انسانی است.

وی جوانان را از اصلی ترین سرمایه های آموزش و پرورش دانست و افزود :امید به آینده ،شور و انگیزه و خلاقیت و نوآوری از ویژگی های جوانان است که می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی دستگاه تعلیم و تربیت بسیار موثر باشد

خدابنده ادامه داد :در جامعه مدرن امروز موفقیت در نوآوری و تغییر است و زمانی این تغییر ایجاد می گردد که به ایجاد تغییر اعتقاد داشته باشیم ولذا بنای ما در آموزش و پرورش استان بر استفاده از ظرفیت های جوانان برای ایجاد تغییرات است.

در این جلسه دلگشا مشاور استاندار خراسان رضوی در امور جوانان ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ایده ها و ظرفیت های کم نظیر کوجود در جوانان گفت :در دولت تدبیر و امید علاوه بر افزایش سهم انتصاب جوانان در پست های مدیریتی به 25 درصد به برابری جنسیتی و استفاده از طرفیت های بانوان نیز توجه شده است .

وی همچنین افزود :در کنار مجمع مشورتی زنان استان ،مجمع مشورتی جوانان نیز با 1هزار و 360 عضو در 28 شهرستان استان در حال فعالیت است و امیدواریم از این طریق بستری برای شنیدن صدای رسای جوانان استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار