مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار:

خبرنگاران پانا، دو اصل مهم سرعت و دقت را با صداقت تلفیق و سرلوحه کار خویش قرار دهند

کرمان(پانا) - حسین ناجی در مراسم تجلیل از برترینهای خبرنگاران دانش اموزی پانا گفت: خبرنگاران پانا، دو اصل مهم سرعت و دقت را با صداقت تلفیق و سرلوحه کار خویش قرار دهند.

کد مطلب: ۸۲۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا، دو اصل مهم سرعت و دقت را با صداقت تلفیق و سرلوحه کار خویش قرار دهند

حسین ناجی در این جلسه اظهار داشت: ارزش کارشما دانش آموزان پانا که با علاقه درحال فعالیت هستید ، بسیار بالا است.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان انار خبرنگاران دانش آموزی پانا را چشمان بیدار دفاع از حق مردم در جامعه با برخورداری ازنقد سازنده دانست.

وی در ادامه تأکید کرد : اگر در انتقال اخبار بی دقتی کنید دیگر نمی شود آن را از ذهن ها پاک کرد و به همین دلیل کار کردن در حوزه خبرنگاری بسیار سخت و حساس است.

حسین ناجی اظهارداشت : باید خبرنگاران دو اصل مهم سرعت و دقت را با صداقت تلفیق و سرلوحه کار خویش قرار دهند و به دنبال یافتن پاسخ سوالات و دغدغه های مردم و خانواده ها از مسئولین خود در آموزش و پرورش باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با مورد خطاب قرار دادن دانش آموزان خبرنگار حاضر در این جلسه، اظهار داشت: امیدوارم دانش آموزان خواسته‌ها و دغدغه‌های دیگر دانش‌آموزان را در مدارس جستجو و به صورت سوال از مسئولین خود جویا و مورد مطالبه قرار دهند.

وی عنوان کرد: در واقع آموزش و پرورش برای دانش آموزان است و دانش آموزان ولی نعمت واقعی ما هستند، لذا خبرنگاران دانش‌آموز می‌بایستی مسائل و مشکلات مدرسه را در قالب پرسش به مسئولین گوشزد کرده تا آنان نیز به فکر مرتفع نمودن آنها باشند.

در پایان باحضور مدیرآموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین از دانش آموزانی که بیشترین فعالیت در حوزه خبرنگاری پانا داشتند تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار