اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی، نگینی درخشان در دل آبشار یاسوج

درختان سرسبز اردوگاه شهید بهشتی یاسوج منظره ای دلچسب و فراموش نشدنی و سایه ای دلنواز و هوایی خنک و متبوع را در فصل تابستان ایجاد میکند به طوری که کمتر کسی احساس گرما حتی در اوج تیر و مرداد میکند.

کد مطلب: ۸۲۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی، نگینی درخشان در دل آبشار یاسوج

مجتمع فرهنگی اردویی شهید بهشتی یاسوج وابسته به وزارت آموزش و پرورش است، که در مساحت 13 هزار متری ساخته و یکی از بزرگترین اردوگاه دانش آموزی جنوب کشور است شد. این اردوگاه در 2 کیلومتری شهر یاسوج - جاده آبشار واقع شده است، با امکانات و تجهیزات بسیار خوبی که برخوردار است دهها سال است میزبان انواع و اقسام اردوهای دانش آموزی و پذیرای گردشگران گوناگون از سراسر استان بوده است.

اردوگاه شهید بهشتی یاسوج علی رغم اینکه دانش آموزی است و بیشتر مورد استفاده دانش آموزان است لیکن اکثر تجمع های بزرگ فرهنگی آموزش و پرورش را میزبانی میکند.

برای اردوهایی که بیشتر برنامه هایشان متمرکز است مثل المپیادهای علمی و هنری و فنی و برای مسابقاتی که باید در مکانی واحد و بدون امکانات و تجهیزات خاصی برگزار شود محیط مصفای این اردوگاه شرایط بسیار خوب و مناسبی را فراهم نموده است.

اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی یاسوج با20 عدد الاچیق،10 باب حمام،آشپزخانه طبخ غذا، سالن غذاخوری،سالن اجتماعات ،سالن کنفراس و کلاس های آموزشی،سکوهای اسکان،حمام و دستشویی مجزا، نمازخانه، منزل سرایداری، فضای سبز، زمین بازی ورزشی فوتبال گل کوچک، همه شرایط خوب را برای اردوهای یکروزه و اردوی چند روزه در خود جمع کرده است و سمینارها و همایشها و غیره با بهترین کیفیت برگزار نماید.

مجتمع تفریحی و فرهنگی شهید بهشتی یاسوج ضمن اعلام آمادگی جهت برگزاری اردوهای دانش آموزی، آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با دستگاههای اجرایی، نهادها و ارگانهای دولتی و خصوصی برای برگزاری همایش ها و سیمنارها نیز اعلام می نماید.

برای استفاده از امکانات اردوگاه و جهت هماهنگی با دفتر و یا مسئول محترم پذیرش با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید

07433223381 ـ 09173410600

خدمات ویژه اردوگاه :
پذیرش خانواده های محترم فرهنگی با تخفیف مناسب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار