استاندار خوزستان در نشست با قاریان و فعالان جامعه قرآنی :

برلزوم تشکیل کارگروه قرآنی در حوزه فرهنگی و هنری تاکید کرد

اهواز (پانا) - غلام‌رضا شریعتی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با قاریان و فعالان حوزه علوم قرآنی استان با تأکید بر لزوم حاکمیت فرهنگ قرآنی در جامعه نفس ماندگاری فعالیت‌های قرآنی مردمی بودن آن است که از نسل‌های گذشته تا به حال و آینده نیز منتقل می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برلزوم تشکیل کارگروه قرآنی در حوزه فرهنگی و هنری تاکید کرد

وی با بیان اینکه علاوه بر مباحث ظاهری، مسائل محتوایی قرآن نیز باید در جامعه گسترش پیدا کند، افزود: این عامل سبب می‌شود جامعه به سمت فضیلت‌ها حرکت کند چرا که فهم این مسائل، علم به آن و اطلاع داشتن از فرمایشات الهی به طور حتم تأثیر خود را در زندگی ما می‌گذارد.

لزوم تشکیل کارگروه قرآنی در حوزه فرهنگی و هنری

استاندار خوزستان با تأکید بر تشکیل کارگروه قرآنی در حوزه فرهنگی و هنری عنوان کرد: این موضوع در دستور کار مشاور فرهنگی و هنری استانداری و مدیرکل ارشاد خوزستان قرار بگیرد.

شریعتی با اشاره به اهمیت ظرفیت فضای مجازی در ترویج علوم قرآنی گفت: نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه کتب ارزشمندی هستند که باید در کنار قرآن مورد توجه قرار بگیرند.

وی بیان کرد: همان‌گونه که شهرداری‌ها جشن‌های شادی برگزار می‌کنند در حوزه‌های قرآنی نیز باید فعالیت و متولی امر باشند.

شریعتی با بیان اینکه شهرستان کارون در حوزه قرآنی مستعد است، عنوان کرد: ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای فعالان قرآنی این شهرستان فراهم و در صورت امکان راه‌اندازی دارالقرآن و فرهنگ‌سرای نهج‌البلاغه برای آن پیش‌بینی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار