معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

سند راهبردی سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تدوین می شود

اردبیل (پانا) - معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال سند راهبردی سرمایه گذاری گردشگری این استان تدوین و اجرایی می شود.

کد مطلب: ۸۲۸۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سند راهبردی سرمایه گذاری گردشگری اردبیل تدوین می شود

ناصر محمودی افزود: این سند با هدف تهیه و تدوین فرصت های سرمایه گذاری و تسریع و تسهیل در امور سرمایه گذاری و ارائه آن به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بخش گردشگری تهیه می شود .
وی اظهار کرد: در سند جامع راهبردی مطالعات با محوریت گردشگری و تامین زیرساخت های گردشگری استان بوده و پس از اتمام مطالعات برنامه های راهبردی اجرا خواهد شد .
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: به دلیل اهمیت طرح های سرمایه گذاری در هفته های اخیر رفع موانع و کاهش زمان بررسی طرح ها در دستور کار قرار گرفته است .
محمودی اضافه کرد: در پی کاهش زمان رسیدگی به طرح های سرمایه گذاری به تعداد هشت واحد تاسیسات گردشگری در کمیته فنی سرمایه گذای مورد بررسی و تایید قرار گرفته و موافقت اولیه نیز صادر شده است .
وی گردشگری را اصلی ترین محور توسعه اقتصادی استان دانست و افزود: برای بهره گیری مطلوب از قابلیت های استان موانع سرمایه گذاری رفع می شود .
به گفته معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، حمایت از سرمایه گذاران در احداث تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی و واحدهای تفریحی در مناطق مختلف استان مورد تاکید است .
محمودی همچنین با تاکید به لزوم توسعه متوازن تاسیسات گردشگری افزود: فراخوان مطالعه و طراحی تعداد 25 سایت گردشگری در استان منتشر شده و امیدواریم با جذب طرح های پیشنهادی مشاوران زبده و خلاق تاسیسات گردشگری استان را ساماندهی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار