همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" در کاشان برگزار شد

کاشان (پانا) - همزمان با ماه ضیافت الهی هنرمندان خوشنویس با حضور در همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" در فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، کلام نورانی خداوند را به رشته تحریر درآورند.

کد مطلب: ۸۲۸۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" در کاشان برگزار شد

همزمان با ماه ضیافت الهی هنرمندان خوشنویس با حضور در همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" در فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، کلام نورانی خداوند را به رشته تحریر درآورند.

مدیر فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت:هشتمین همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" یکی ازسری برنامه های جشنواره"ضیافت خوبان"معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان است که با حضور استادعلی اشرف صندوق آبادی نائب رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، استاد عارف براتی مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران و جمعی از هنرمندان خوشنویس در فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

سید رضا هاشمی با شاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی است که کتابت وحی ازجمله این برنامه‌ها می باشد، ترویج قرآن در جامعه با کتابت کلام خدا و ارتقاء هنر خوشنویسی در میان علاقه مندان این فن زیبا را از جمله اهداف برگزاری همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" عنوان کرد.

وی افزود: در این همایش نورانی و معنوی هنرمندان خطاط و خوشنویس کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود با حضور در فرهنگ سرای معراج به کتابت آیات قرآن و احادیث پرداختند و آثار جمعی این هنرمندان نیز به معرض نمایش گذاشته شد و در پایان این ویژه برنامه از میهمانان و شرکت کنندگان با سفره افطار پذیرایی گردید.

همزمان با هشتمین همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" محل جدید انجمن خوشنویسان ایران شعبه کاشان نیز به نشانی کاشان- خیابان آیت اله کاشانی- کوی ملک آباد روبروی فرهنگ سرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گشایش یافت.

هشتمین همایش خوشنویسی منطقه ای"مشق رمضان" با حضور هنرمندان آران و بیدگل، نطنز، بادرود و هنرمندان این خطه، با موضوع کتابت کلام وحی به همت فرهنگسرای معراج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با همکاری انجمن خوشنویسان کاشان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار