حضور پنج شرکت استارت آپی فعال البرز در نمایشگاه GTX2018

کرج (پانا) -  اولین جلسه شورای گفت و گو سال 97 در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی کسب و کارها و شرکتهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور نجفی استاندار البرز وجمعی از مدیران ارشد استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور پنج شرکت استارت آپی فعال البرز  در نمایشگاه GTX2018

غلامرضا حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز؛ دراین جلسه بیان داشت: صدور مفاصا حساب تامین اجتماعی شرکتهای حوزهICT ماهها طول می کشد که باعث آسیب به این شرکتها می شود.

حمیدی با اشاره به اینکه بعضی از دستگاه برای انجام خدمات انفورماتیک کوچک و متوسط که نیازمند رتبه بندی نیست شرکتهای دارای رتبه بالا را در اولویت قرار می دهند گفت: اینکار باعث تحمیل هزینه های بسیار زیاد به دستگاهها و حذف شرکتهای بومی استان می گردد و همچنین اگر لازم به عقد قرارداد با شرکتهای سایر استانها بود می بایست در شروط مناقصه خود کسب مجوز از نظام صنفی رایانه ای ، بهرمندی از مشاوره حقیقی و حقوقی این سازمان و ایجاد یک نمایندگی در استان را قرار دهند که لازمه این کار ابلاغ این موارد از طریق استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان است.

حمیدی افزود: مشکلی بعدی شرکتهای این حوزه مالیات بر ارزش افزوده است که قبل از تائید صورت وضعیت و دریافت وجه ملزم به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستند که این موضوع در سال 95 در شورای گفت و گو مطرح شده و برای تائید نهایی ارسال شده است.

در انتها حمیدی خواستار حضور پنج شرکت استارت آپی فعال در حوزه کالا و خدمات در نمایشگاه GTX2018 شد.

گفتنی است این نمایشگاه، مهر ماه سال جاری در کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار