مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری؛

متاسفانه هنوز گفت و گوی سیاسی در جامعه شکل نگرفته است

قزوین (پانا) - مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری گفت:مهمترین شاخص کارآمدی نظام،رضایتمندی مردم است/ متاسفانه هنوز گفت و گوی سیاسی در جامعه شکل نگرفته است

کد مطلب: ۸۲۸۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
متاسفانه هنوز گفت و گوی سیاسی در جامعه شکل نگرفته است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،صفر فضلی در مراسم معارفه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار و رویکرد جدید وزارت کشورتقدیر وتشکر می کنم و باید بگویم که بعد از سال 92 استانداران وقت از بنده درخواست همکاری داشتند اما با انتخاب زاهدی بعنوان استاندار حجت بر بنده تمام شد که به استانداری که سابقه بلندی در حوزه وزارت کشور دارد، جویای نام نیست و برای خدمت آمده است،کمک کنم.
وی افزود: ورود به فضای جدید خدمت را باید فرصتی برای انجام کارهای مهم و کلیدی تلقی کرد و امیدوارم بتوانم در دوره جدید اثرگذار باشم.
مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری با بیان اینکه" از استانداری نه بعنوان دستگاه یا پایگاه بلکه بعنوان سرگاه باید یاد کرد"خاطر نشان کرد: استانداری بعنوان چشم ومغز دستگاه ها جایگاه سر را دارد و مهمترین وظیفه آن نظارت است که با ترسیم چشم انداز فعالیت ها و عملکرد دستگاه ها را رصد و ارزیابی می کند.
فضلی افزود: کارشناسان استانداری باید از چنان تخصص و تبحری برخوردار باشند که باید بالقوه یک مدیر باشند و برای این کار باید اهل مطالعه باشند و در هفته یک روز را به آموزش اختصاص بدهند و اطلاعات خود را به روز کنند.
وی اظهار داشت آدر حوزه مدیریت با سه موضوع و ماموریت کلیدی تحت عنوان برنامه ریزی ،اجراو نظارت سرو کارداریم اگرچه در کشور برنامه ریزی وجود دارد اما در اجرا ضعف داریم و از همه مهتر اینکه در حوزه نظارت توفیق چندانی نداشته ایم.

مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری گفت: نظارت مهمترین وظیفه استانداری است که باید تقویت شود م این موضوع شامل نظارت بر سازمانها و مدیران می شود که باید عملی شود
فضلی عنوان کرد: 90 درصد تصمیم گیری های مدیران ارشد مبتنی بر داشتن اطلاعات درست است که از طریق مدیران و کارشناسان زیرمجموعه در اختیار مسئولان و تصمیم گیران قرار می گیرد لذا باید اطلاعات دقیق و روزآمد باشد.
وی ادامه داد: بهترین راه دسترسی به اطلاعات درست، گفتگو است می باشد که متاسفانه برای گفتگو تربیت نشده ایم و هنوز سعی می کنیم حرف های خود را پشت تریبون ها به همدیگر بگوئیم.
مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت:نظام جمهوری اسلامی در مرحله چهل سالگی خود قرار دارد که باید بلوغ، کارامدی و کارایی خود را نشان بدهد و مهمترین عنصر و شاخص برای ارزیابی آن ایجاد رضایت در میان مردم است که باید همه ما بدان توجه کنیم.
فضلی اظهار داشت: چاره ای نداریم که روزانه احساس رضایت را در بین مردم افزایش دهیم و در کنار توجه به مقوله رفاه به نشاط اجتماعی نیز بپردازیم و بدان اهمیت بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار