طی بازدید؛

استاندار قزوین از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان بازدید کرد

قزوین (پانا) - استاندار قزوین از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات مدارس علوم دینی استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۲۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قزوین از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان بازدید کرد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین روز شنبه از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان بازید کرد و در جریان مسائل و مشکلات مدارس علوم دینی استان قرار گرفت.

استاندار قزوین در بازدید از مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان قزوین بیان داشت:حوزه های علمیه همواره بازوی توانمند انقلاب اسلامی بوده و در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی و فرهنگی تاثیر بسزایی در جامعه داشته اند.

وی در ادامه گفت:در این جلسه موارد متعددى در خصوص مشکلات حوزه های علمیه استان مطرح شد و در این خصوص تصمیم هاى گرفته شد که به دستگاه ها ذی ربط ابلاغ خواهد شد .

استاندار قزوین با اشاره به جایگاه ویژه روحانیت و طلاب گفت: روحانیت دینی در مساجد ،حسینیه ها و مراکز علمیه ارتباط مستقیم با مردم داشته لذا می توانند در خصوص مشکلات فردی و اجتماعی کمک رسان خوبی برای مردم باشند.

زاهدی با اشاره به موقعیت حساس کنونی کشور خاطر نشان کرد:با توجه به شرایطی که دشمنان براى کشور به وجود اورده اند، حوزه های علمیه و طلاب می توانند نسبت به تقویت وحدت ملى و همگرایی مردم کمک شایانی به نظام اسلامی داشته و در این راستا نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی در پایان یادآور شد:یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد ،بحث مسکن طلاب و تعاونی آنان بود که در این راستا باتوجه به شرایط مسکن طلاب علوم دینی جلسه ای باحضور معاونین و مدیر کل های دستگاه های زیربط به زودی تشکیل می شود تا بتوان مشکلات تامین مسکن طلاب را نیز برطرف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار