طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از 24 خرداد آغاز می‌شود

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌های کشور از 24 خردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از 24 خرداد آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی پلیس راهور، سردار تقی مهری در شصت‌ودومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: طرح تابستانی پلیس راهور در جاده‌های کشور از 24 خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و با هماهنگی همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی اعم از هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو و ... اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح نیز پلیس همچون سال‌های گذشته خط قرمزهایی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین صحبت با تلفن همراه را در نظر گرفته است و مأموران ما بدون اغماض با این تخلفات برخورد خواهند کرد؛ چرا که چنین تخلفاتی هم جان راننده و سرنشینان را به خطر می‌اندازد و هم سلامت و ایمنی دیگران را با مخاطره روبرو می‌کند.

سردار مهری اضافه کرد: همچنین ارتکاب دو تخلف حادثه ساز همزمان نیز از جمله مواردی است که علاوه بر اعمال قانون و جریمه سبب توقیف خودروها نیز خواهد شد و مرتکبان چنین تخلفاتی از ادامه سفر باز خواهند ماند.

وی همچنین به تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: طرح ترافیک ویژه برگزاری نماز عید فطر در تهران و دیگر شهرهای کشور با هماهنگی دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه اجرا خواهد شد و در اجرای آن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نیز اعمال خواهد شد که جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار