فرماندار آستارا: مبارزه با مواد مخدر فراگیر شود

رشت(پانا)- فرماندار بندر آستارا گفت: رسانه ها و سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارند و باید از ظرفیت آنها در این شهرستان برای مقابله با معضل اعتیاد به شکل فراگیر استفاده شود.

کد مطلب: ۸۲۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار آستارا: مبارزه با مواد مخدر فراگیر شود

گزارش پانابه نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، یونس رنجکش عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری آستارا افزود: از رویکرد های مهم دولت تدبیر و امید در مبارزه با مواد مخدر، استفاده از ظرفیتهای اجتماعی برای مبارزه و فرهنگ سازی برای پیشگیری است.
وی اظهار کرد: مهمترین محور مبارزه با مواد مخدر، اقدامات پیشگیرانه است و خانواده ها با تبیین و آموزش مهارت های زندگی، باید موجب کاهش آسیب ها و افزایش اثرات مقابله شوند.
وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های دقیق و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی با خلاقیت و نوآوری، موجب بالا رفتن آمادگی جامعه در اقدامات پیشگیرانه می‌شود و نباید از ظرفیت‌های موجود غافل بود.
رنجکش با بیان این که خطر اعتیاد و آسیب های ناشی از آن، پشت در همه خانه‌ها نشسته است تاکید کرد همه باید نسبت به سرنوشت فرزندان خود و جامعه احساس مسئولیت کنیم.
او گفت: مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مرزی آستارا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با برپایی نمایشگاه ها، برگزاری کارگاه های آموزشی و جشنواره های فرهنگی در راستای مقابله با پدیده شوم مواد مخدر تلاش شود.
محمد رضا شاهکوهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز در این جلسه گفت: سالانه از حمل و نقل و قاچاق مواد مخدر درآمد زیادی نصیب افراد سودجو می شود و باید با همگانی کردن آموزش های پیشگیرانه با این خطر مقابله کنیم و آستارا به لحاظ موقعیت مرزی و گردشگری باید در این خصوص فعال باشد.
31 خرداد تا 6 تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار