انتقاد خزانه‌دار شورا از تأخیر در ارسال گزارش حساب درآمد هزینه‌های شهرداری

تهران (پانا) -خزانه دار شورا و عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خواستار ارائه گزارش درآمد هزینه‌های شهرداری به صورت ماهیانه به شورا شد.

کد مطلب: ۸۲۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد خزانه‌دار شورا از تأخیر در ارسال گزارش حساب درآمد هزینه‌های شهرداری

حسن رسولی در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به اینکه منطقه ۱۰ و ۱۷ از کوچک‌ترین مناطق شهرداری تهران هستند که بالاترین تراکم را دارند، گفت: بخش خصوصی آمادگی دارد در حوزه پارکینگ در این مناطق سرمایه‌گذاری کند و امیدواریم شهرداری امکان ثبت اسناد املاک را برای مجریان طرح‌ها حوزه پارکینگ فراهم کند تا این مشکل در این مناطق حل شود زیرا کشش سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به گره‌های ترافیکی که در خیابان امام خمینی وجود دارد، گفت: چند تقاطع در این خیابان از جمله رودکی، جیحون و خوش به عنوان تقاطع‌های پرترافیک است که مردم را به شدت آزار می‌دهد و نیاز است پورسیدآقایی در این محل‌ها حاضر شود.

رسولی در ادامه گفت: ورودی و خروجی بریانک از بزرگراه نواب دچار مشکلات جدی ترافیکی است که نیاز به بازمهندسی ترافیک دارد همچنین پهنه پشتی نواب به دلیل تاریکی منطقه به منطقه ناپایدار و ناامنی تبدیل شده که نیاز است با حضور ناجا و ایجاد زیرساخت های لازم شهری مزاحمت هایی که وجود دارد را کاهش دهند.

خزانه دار شورا در ادامه از تاخیر در ارائه گزارش درآمد هزینه های ماهیانه شهرداری به شورا انتقاد کرد و گفت: باید قبل از پایان هر ماه گزارش درآمد هزینه های آن ماه به اطلاع شورا برسد و در صحن قرائت شود با وجود پیگیری‌ها تنها فروردین ماه این گزارش را دریافت کرده ایم و هنوز گزارش اردیبهشت و خرداد به دست ما نرسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار