انتقاد عضو شورای شهر تهران از تأخیر در انتشار اسامی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر نسبت به اجرای توزیع سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران انتقاد کرد و گفت معاونت حمل و نقل به خاطر اختلافات شخصی مانع ارائه سهمیه برخی رسانه‌ها شده است که انتشار شفاف اسامی می‌تواند این شائبه را برطرف کند.

کد مطلب: ۸۲۸۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد عضو شورای شهر تهران از تأخیر در انتشار اسامی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران

حجت نظری در جلسه علنی روز یکشنبه با بیان اینکه بر اساس آئین نامه اجرایی طرح ترافیک، قرار بود سهمیه خبرنگاران با عنوان رسانه و نوع فعالیت دریافت کنندگان در جایگاه اطلاع رسانی سازمان ترافیک منتشر شود که تأخیر در انتشار اسامی نارضایتی اهالی رسانه و شهروندان را در پی داشته است.

عضو شورای شهر تهران افزود: هنوز بسیاری از اهالی رسانه موفق به گرفتن طرح ترافیک نشده‌اند و نتوانسته‌اند از این حق قانونی خود استفاده کنند و برخی از رسانه‌ها به شورا اعلام کردند. معاونت حمل و نقل به خاطر اختلافات شخصی مانع ارائه سهمیه برخی رسانه‌ها شده است که انتشار شفاف اسامی می‌تواند این شائبه را برطرف کند.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز در این خصوص گفت: اینکه مشکل شخصی مانع اختصاص طرف ترافیک باشد، درست نیست و باید در جلسه‌ای این مشکل مطرح شود تا مشخص شود چنین چیزی وجود دارد یا خیر.

نظری خطاب به هاشمی گفت: این ریش سفیدی شما را می‌طلبد.

نظری در ادامه به مشکلی که کاربران اپراتور رایتل برای ثبت‌نام طرح ترافیک دارند، گفت: این موضوع توسط خود ما نیز امتحان شده و این امکان از سوی کاربران رایتل وجود ندارد که باید قبل از راه‌اندازی سامانه به این موضوعات توجه می‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار