مدیرکل آموزش و پرورش یزد:

راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده بصیرت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با تشکر از حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس، بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس، به عنوان یک حرکت حماسی و انقلابی نشان دهنده ی اتحاد، همبستگی و بصیرت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و دفاع از حق ملت های مظلوم و آزاده است.

کد مطلب: ۸۲۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دهنده بصیرت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم و با بصیرت استان دارالعباده و دارالعلم یزد به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، ضمن تشکر از حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز قدس با اشاره به تدبیر اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، گفت: امروز روز قدس به محور انسجام ملی برای دفاع از مظلومان جهان و در راس آن مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

دانافر افزود: در شرایطی که روزبه‌روز بر فشارهای غیرانسانی و تجاوزهای رژیم منحوس صهیونیستی بر حقوق مردم مظلوم فلسطین افزوده می‌شود و هم‌پیمانان همیشگی این دولت مجعول، یعنی امریکا در حرکتی گستاخانه سفارت خود را به بیت‌المقدس،قبله نخست مسلمانان انتقال دادند مشارکت بی نظیر مردم در بزرگداشت روز قدس امسال استکبارستیزی آنها را به رخ استبدادگران و ایادی منطقه ای آنها کشید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس، به عنوان یک حرکت حماسی و انقلابی نشان دهنده اتحاد و همبستگی و بصیرت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و دفاع از حق ملت های مظلوم و آزاده است.

دانافر در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات فرهنگیان و دانش آموزان عزیز که امسال هم همچون گذشته در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز شرکت کرده و در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی همصدا شدند و حرکتی خروشان را در حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین رقم زدند مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار