معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

تولید 17 برنامه تلویزیونی در حوزه سوادآموزی

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی و سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای توسعه و ارتقاء شاخص سواد در استان بیش از 17 برنامه تلویزیونی در قالب مستند، فیلم داستانی و کوتاه در حوزه ی سواد آموزی تولید و از شبکه های مختلف ملی و استانی پخش شده است.

کد مطلب: ۸۲۸۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید 17 برنامه تلویزیونی در حوزه سوادآموزی

فرشید جعفری در جمع کارکنان حوزه های پرورشی و سواد آموزی این اداره کل اظهار کرد: علاوه بر این یک هزار دقیقه برنامه رادیویی در حوزه سواد آموزی تولید شده و از شبکه خاوران برای جامعه هدف در استان پخش شده است.

وی، از تشکیل 3 مرکز یادگیری محلی به منظور توانمند سازی سواد آموزان استان خبر داد و تصریح کرد: صعود سوادآموزی خراسان جنوبی به رتبه هفتم کشور یکی از افتخارات اخیر این حوزه است.

سرپرست سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به کسب رتبه برتر کشور در جذب وآموزش اتباع خارجی توسط آموزش و پرورش استان، یاد آور شد: آموزش عملی نماز کلید بهشت در کلاسهای سوادآموزی، آموزش سواد رایانه ای به 100 نفر سوادآموز دوره ی انتقال و اجرای طرح کتابت قرآن مجید بین سوادآموزان دوره ی انتقال از دیگر اولویت و رویکردهای سوادآموزی به شمار می رود.

جعفری با بیان این که 5 تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی استان درراستای توسعه سواد منعقد شده است، اضافه کرد: برگزاری یادواره ی شهدای سوادآموزی استان تشکیل 40حلقه ی کتابخوانی به منظور احیای گسترش فرهنگ مطالعه در بین جامعه کم سواد و اجرای طرح خواندن با خانواده در کلاسهای سوادآموزی از دیگر اقدامات این حوزه در سال های اخیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار