آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا) - جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

نشست علنی امروز (یکشنبه 20خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 6 دقیقه به ریاست علی لاریجانی و با حضور 211 نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی، دبیر هیأت رئیسه دستور کار امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:

- گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

- گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت نظام شرکت های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته.

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا.

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی و فضاهای مجازی.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند.

- گزارش کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار