معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان

دومین جلسه بررسی و تبیین الگوی رشد آموزش دوره دوم متوسطه استان گلستان برگزار شد

گرگان(پانا)-دومین جلسه بررسی و تبیین الگوی رشد آموزش دوره دوم متوسطه استان گلستان با هدف ارائه باز مهندسی پیشرفت الگوی رشد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه بررسی و تبیین الگوی رشد آموزش دوره دوم متوسطه استان گلستان برگزار شد

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان در جلسه بررسی و تبیین الگوی رشد آموزش دوره دوم متوسطه به توضیح و تببین الگوی رشد آموزش؛ با توجه به ظرفیت های درونی و بیرونی با تاکید بر آموزش ؛ یادگیری و کسب مهارت های جدید و با رویکرد درهم تنیده شدن فهم فعالیت و برنامه ها با محوریت آموزشگاه پرداخت. وی ضمن اشاره به تسهیل گران درونی اداره کل ( معاونت ها و ادارات حوزه های غیر از آموزش متوسطه مانند ادارات آموزش دوره اول متوسطه -استعدادهای درخشان - شاهد و ایثارگران - مدارس غیر دولتی - انجمن اولیاو مربیان - امور عشایر - ارزیابی عملکرد و ... ) خواستار به کار گرفتن ظرفیت ها و توان این ادارات در راستای تحقق اهداف اداره آموزش دوره دوم متوسطه شد .

حاجیلری همچنین به بررسی ظرفیت های تسهیل گران برونی سازمان پرداخته و توصیه به شناخت این ظرفیت ها و مطالبه گری از آنان جهت رشد جایگاه شاخص های آموزشی استان در باز مهندسی الگوی رشد با محوریت برنامه محوری ؛ تمرکز زدایی ؛ مدرسه با نشاط ؛ فرصت های برابر آموزشی و توسعه مشارکت با رویکرد سیستمی که روح کلیه اقدامات معاونت آموزش متوسطه در سال تحصیلی خواهد بود پرداخت.در ادامه جلسه مدعوین به بیان دیدگاه های خود پیرامون الگوی رشد ارائه شده پرداخته و آمادگی ادارات خود را در تحقق الگوی پیش بینی شده اعلام نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار