اولین جلسه شورای استانی درمانگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد

گرگان(پانا)-اولین جلسه شورای استانی درمانگاه فرهنگیان با حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۲۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه شورای استانی درمانگاه فرهنگیان گلستان  برگزار شد

جلسه شورای استانی درمانگاه فرهنگیان گلستان، در محل اتاق معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل برگزار گردید. در ابتدای جلسه محمد علی نوروزی رییس اداره تعاون و دبیر جلسه به بررسی روند اجرای مصوبات جلسه قبل پرداخته و در ادامه قوانلو سرپرست درمانگاه، گزارش عملکرد سال 96 درمانگاه و چالش های پیش روی مرکز در سال جاری را مطرح نمودند.

احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل درمانگاه، توسعه هر چه بیشتر و تخصصی تر نمودن درمانگاه در جهت ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان محترم و همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات خدمات قابل ارائه در درمانگاه را خواستار شد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نسبت به ارائه نظرات و پیشنهادها و مشکلات موجود پرداخته و در پایان نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و نائب ریسس جلسه ضمن جمع بندی مباحث جلسه پیگیری جدی مصوبات ، عملیاتی نمودن طرح توسعه فضای درمانگاه در اسرع وقت و همچنین پیگیری ساختار کمیسیون پزشکی در جهت حفظ و پایداری فعالیت کمیسیون را خواستار شد.

نظری همچنین در ادامه، پیگیری قرارداد ارائه خدمات درمانگاه از طریق ادارات شهرستان به صورت کسر از حقوق، به همکاران محترم در سطح استان را عنوان و مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار