با حضور امام جمعه ، مدیر سازمان دانش آموزی استان ، سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات و خانواده دانش آموزان معتکف :

اختتامیه مراسم پرفیض اعتکاف رمضانیه دانش آموزی شهرستان جاجرم برگزار شد

بجنورد( پانا)-با حضور امام جمعه ، مدیر سازمان دانش آموزی استان ، سرپرست آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات و خانواده دانش آموزان معتکف اختتامیه مراسم پرفیض اعتکاف رمضانیه دانش آموزی شهرستان جاجرم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه مراسم پرفیض اعتکاف رمضانیه دانش آموزی شهرستان جاجرم برگزار شد

اختتامیه اعتکاف دانش آموزی با حضور حجة الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ، مصباح مدیر سازمان دانش آموزی استان ، ایزدی سرپرست آموزش و پرورش ، اسماعیلیان و محمدنیا فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه و جمعی از مسئولین ادارات و خانواده دانش آموزان معتکف در مصلی لمام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد .

امام جمعه شهرستان جاجرم ،ضمن تبریک به دانش آموزان که توفیق حضور در مراسم معنوی اعتکاف را پیدا نمودند ،گفت : اسلام و دین خدا صراط مستقیم است .

حجة الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به دعای ابو حمزه ثمالی تصریح داشت : معنای صراط مستقیم بودن اسلام این نیست که پستی و بلندی ندارد ، بلکه این حرکت که شیب به بالا دارد به نیرو و توان نیاز دارد که حضور در این قبیل مراسمات ، نیرو را به انسان منتقل می کند .

وی در ادامه افزود ، امام سجاد علیه السلام به خدا پناه می برد از حسادت وتنبلی ، کاهلی وسستی ، غم و غصه ،ترس ، بخل ، غفلت که مانع پیشرفت است ، قساوت و سنگ دلی و .. که مانع طی طریق در صراط مستقیم است .

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت : شهرستان جاجرم تنها شهرستان استان است که مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی را برگزار نموده است.

مصباح تصریح داشت : اعتکاف دانش آموزی عمل به شعار تشکیلات سازمان دانش آموزی( هم دلی ، همفکری و همکاری ) است .

وی افزود دانش آموزان با حضور در اعتکاف فرصت ناب جدایی از دنیا و تعلقات آن را تجربه می کنند .

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان جاجرم ، فرصت حضور در اعتکاف را به دانش آموزان تبریک و از امام جمعه که همکاری خوب در برگزاری اعتکاف داشتند و فضای مصلی را در اختیار دانش آموزان قرار داده ، همکاران و نهادهایی که زمینه حضور دانش آموزان را فراهم نمودند تقدیر نمود.

جواد ایزدی جاجرم با اشاره به حضور بالغ بر 250 نفر ازدانش آموزان در اعتکاف رجبیه ، تصریح داشت : در ایام و لیالی قدر هم بیش از 130 نفر از دختران در مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی شرکت نمودند .

تجلیل از معتکفینی که بیشترین ختم قرآن و صلوات را داشته اند و اجرای تواشیح از برنامه های جانبی این مراسم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار